اتصال ۴۳ روستای فارس به شبکه ملی اطلاعات

اتصال ۴۳ روستای فارس به شبکه ملی اطلاعات

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید سلیمان پور در خصوص این خبر بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون با احداث هفت سایت جدید و ارتقای ۱۴ سایت روستایی، دسترسی اینترنت پرسرعت همراه برای ۴۳ روستای دیگر استان با جمعیت ده هزار و ۲۷۰ نفر در قالب سه هزار و ۲۸۰ خانوار فراهم شده است.

سلیمان پور به معرفی روستاهای متصل شده به شبکه ملی اطلاعات پرداخت و افزود: روستاهای «محل اکبری، عاصمی، قدمگاه، قلعه آباد، مرشدی و مهدیه از توابع شهرستان بوانات، روستاهای دودک وسطی، فاریاب سفلی، دودک علیا، میدجان و قلعه مورد از توابع شهرستان رستم، روستاهای دادنجان، چنار سوخته و خبره از توابع شهرستان فیروزآباد، روستاهای نیوار علیا، دره همیانه علیا و مرزبان از توابع شهرستان سپیدان و روستاهای بنکوی عشایر دهنه قلعه‌ها، دشت سلطان آباد، دق آهو، گلی کوه، حسین آباد جدید و منصورآباد از توابع شهرستان داراب» از جمله روستاهای جدیدی هستند که به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.

به گفته این مقام مسئول مبلغ هزینه شده برای افتتاح این سایت‌ها را مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال از محل طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.