خودرو شاهین مشتریان در حال تحویل است

شاهین

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز؛ حسین کاظمی طرقی گفت: گروه خودروسازی سایپا در راستای رعایت استانداردهای الزامی نسبت به نصب قطعه ESC (کنترل پایداری ترمز) بر روی خودروی شاهین اقدام کرد که این قطعه مشمول هزینه است و باید قیمت آن از طریق مراجع ذی ربط اعلام می شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تاکنون قیمت خودرو با اضافه شدن این قطعه اعلام نشده است، گروه خودروسازی سایپا در راستای رضایتمندی مشتریان گرامی از ابتدای هفته جاری تاکنون ۴۲۰۰ دستگاه خودرو شاهین را بر اساس نوبت فاکتور کرده است.

کاظمی خاطر نشان کرد: گروه خودروسازی سایپا هیچگونه وجه اضافی بابت قطعه کنترل پایداری ترمز دریافت نکرده و هزینه مبلغ قطعه مذکور از خسارت تاخیر در تحویل خودرو مشتریان کسر خواهد شد.

وی تاکید کرد: اخبار نادرستی از سوی برخی افراد در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده که سایپا عمدا خودرو شاهین را به مردم تحویل نمی دهد که مورد تایید نیست و تکذیب می شود.

انتهای پیام/

منبع: جوان‌خودرو

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.