رنگ‌بندی سری آیفون 15 به طور رسمی منتشر شد

بالاخره اپل در مراسم جدید خود از محصولات جدیدی رونمایی کرد؛ در این بین، رنگ‌بندی سری آیفون 15 نیز منتشر شد که در ادامه باهم آنها را بررسی خواهیم کرد.

گوشی‌های هوشمند سری آیفون 15 اپل بالاخره پس از مدت‌ها به صورت رسمی معرفی شدند. این سری شامل چهار مدل آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرومکس می‌شوند.

این چهار دستگاه از ویژگی‌های جدیدی برخوردارند و با باتری قدرتمندتری وارد بازار خواهند شد. اپل سعی کرده که برای کاهش وزن دستگاه‌های خود، از بدنه تیتانیومی استفاده کند.

این مدل‌ها مانند همیشه رنگ‌های خاصی دارند، حالا بیایید در ادامه آنها را باهم بررسی کنیم.

رنگ‌بندی سری آیفون 15

آیفون 15 و آیفون 15 پلاس مانند هر سال رنگ‌های مشابهی دارند. مدل پایه آیفون 15 با رنگ‌های مشکی، سبز، زرد، صورتی و آبی عرضه می‌شود. از سوی دیگر، رنگ‌بندی آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس شامل تیتانیومی، تیتانیومی آبی، تیتانیوم مشکی و تیتانیوم سفید خواهد بود.

اپل مانند همیشه در مدل‌های پایه یعنی آیفون 15 و آیفون 15 پلاس از رنگ‌های شادتر استفاده کرده، این در حالی است که مدل‌های گران‌تر آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس رنگ‌بندی تیره‌تری دارند.

رنگ‌بندی آیفون 15 و آیفون 15 پلاس

رنگ مشکی مدت زیادی است که در بین گزینه‌های رنگ‌بندی آیفون‌های پایه حضور دارد؛ این رنگ برای کاربرانی که خیلی دنبال جلب توجه نیستند، کاربردی خواهد بود.

روکش براق بدنه دستگاه نیز می‌تواند اثر انگشت را بیشتر نشان دهد. قاب و لوگوی اپل در رنگ خاکستری تیره طراحی شده‌اند که ظاهری منسجم به دستگاه می‌بخشد.

نسخه زرد رنگ آیفون 15 دیگر مانند سال‌های قبل خیلی روشن نیست و با رنگ زرد ملایم‌تری طرف هستیم. قاب و لوگوی اپل نیز در همین رنگ ساخته شده تا طراحی دستگاه را جذاب‌تر کند.

یکی دیگر از رنگ‌های جدید و جالبی که اپل برای آیفون 15 و آیفون 15 پلاس طراحی کرده، سبز ملایم است. این رنگ برای کاربرانی که به دنبال رنگ آرامش‌بخشی هستند، کاملا مناسب خواهد بود. رنگ سبز روشن در بدنه موجب می‌شود تا هیچ اثر انگشتی روی دستگاه مشاهده نشود.

از اوایل سال جاری، شایعاتی در مورد نسخه صورتی روشن برای آیفون 15 و آیفون 15 پلاس منتشر شده بود؛ اکنون نیز اپل آن را تایید کرده و گفت صورتی روشن خیلی هم برجسته نیست و خوشبختانه اثر انگشت را نشان نمی‌دهد.

رنگ آبی ملایم نیز با قاب و لوگوی نقره‌ای اپل ترکیب زیبایی را به نمایش خواهد گذاشت.

رنگ‌های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس

به نظر می‌رسد که اطلاعاتی که افشاگران درباره رنگ‌بندی آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس منتشر کرده بودند، با مشخصات رسمی اپل یکسان نباشد.

چرا که اپل تصمیم گرفته است تا به جای رنگ طلایی از رنگ تیتانیومی استفاده کند؛ همچنین قرمز در بین رنگ‌ها مشاهده نمی‌شود.

به جای آن، آیفون‌های گران‌تر در رنگ آبی تیره تیتانیومی عرضه می‌شوند. این رنگ برای افرادی که از خاکستری و مشکی خسته شده‌اند، بسیار مناسب است.

سفید تیتانیومی که کمی به رنگ نقره‌ای نیز شباهت دارد، سبک‌ترین گزینه این سری محسوب می‌شود.

امسال اپل به جای رنگ طلایی، از رنگ تیتانیومی بهره برده که ظاهر طبیعی تیتانیوم را که قاب آیفون 15 پرو از آن ساخته شده است، برجسته می‌کند. اگر بخواهیم این رنگ را برای شما توصیف کنیم، باید گفت که تیتانیومی کمی از نقره‌ای تیره‌تر و از خاکستری روشن‌تر است!

آیفون 15 پرو همچنین با رنگ تیتانیوم مشکی یا همان خاکستری تیره عرضه می‌شود و برای تاجران گزینه مناسبی خواهد بود.

رنگ‌های جدید آیفون همیشه جذاب هستند و اپل نیز سعی کرده تا با تولید انواع رنگ‌های ملایم و تیره، به سلیقه کاربران احترام بگذارد. حالا شما در بخش نظرات به ما بگویید که کدام رنگ سری آیفون 15 را می‌پسندید و دلیل‌تان چیست!

نوشته رنگ‌بندی سری آیفون 15 به طور رسمی منتشر شد اولین بار در منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.