کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود

کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر به‌صورت عادی جریان دارد.

وی با اشاره به آغاز محدودیت‌‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، افزود: تردد تمام کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه پنجم و ششم مرداد ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز اشاره کرد و گفت: اعمال محدودیت‌های یک‌طرفه در محور هراز به‌صورت مقطعی خواهد بود.

جهان‌تاب با بیان اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز امروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع خواهد بود؛ البته این محدودیت درصورت پرحجم شدن ترافیک در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

وی در پایان گفت: توجه به هشدارهای پلیس باتوجه به پیش‌بینی ترافیک در جاده‌های شمال مورد تاکید است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.