پیکان، کارخانه بازیکن‌سازی والیبال

پیکان، کارخانه بازیکن‌سازی والیبال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تمرینات پیکان که از چند روز گذشته آغاز شده با برنامه‌ای پرفشار و سخت از سوی کادر فنی پیگیری می‌شود.

تیم پیکان در فاصله حدودی یک ماه تا شروع مسابقات ۱۰ جلسه تمرین در هفته که شامل وزنه و کار با توپ می‌شود را در دستور کار خود قرار داده است.

با نگاهی به لیست جوان تیم والیبال بزرگسالان در فصل ۱۴۰۲، نام ۸ بازیکن دیده می‌شود که محصول آکادمی پیکان در سال‌های اخیر هستند.

امیرحسین صابری، سجاد جلوداریان، پندار مومنی مقدم ، یوسف کاظمی، متین حسینی، مانی علیخانی، امیرحسین منصوری، بنیامین اعلائی و علیرضا فراهانی بازیکنانی هستند که در لیست امسال پیمان اکبری برای حضور در مسابقات لیگ برتر قرار دارند.

این بازیکنان زیر نظر سعید علی‌اصغر و دیگر مربیان تیم‌های پایه پرورش یافتند و با حمایت مدیران باشگاه و همچنین توجه ویژه پیمان اکبری به بازیکنان جوان و مستعد در تیم اصلی نیز به کار گرفته شدند.

سیاست باشگاه پیکان در اهمیت دادن به بازیکنان آکادمی نه تنها از صرف بودجه سرسام‌آور برای جذب بازیکن جلوگیری کرده و این باشگاه را به کارخانه بازیکن‌سازی تبدیل کرده بلکه باعث انگیزه در میان بازیکنان رده پایه برای حضور در تیم اصلی شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.