بازی‌های آسیایی| ملی‌پوش بسکتبال: برای کسب مدال می‌جنگیم

بازی‌های آسیایی| ملی‌پوش بسکتبال: برای کسب مدال می‌جنگیم

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، پیروزی تیم ملی بسکتبال سه نفره مقابل ژاپن با پرتاب دو امتیازی احسان دلیرزهان به دست آمد.

دلیرزهان بعد از این پیروزی گفت: یک باخت بد مقابل کره جنوبی داشتیم. کره تیم خیلی خوبی نبود اما ما اشتباهات زیادی داشتیم. با کمک لوکا کاروالیو سرمربی تیم ملی ضعف هایمان را برطرف کردیم و برای تقابل با ژاپن آماده بودیم. نتیجه تلاش هایمان را امروز دیدیم. می دانستیم این بازی برایمان سرنوشت ساز است. خدا را شکر بازی را بردیم و هدف همه ما رفتن روی سکوی بازی های آسیایی است. قدم به قدم پیش می رویم تا به سکو برسیم.

کاپیتان تیم ملی همچنین در خصوص بازی بعدی با ترکمنستان و شانس صعود به مرحله بعد، اظهارداشت: تیم خیلی خوبی داریم و از نظر فیزیکی و تکنیکی از حریفان بهتریم. برای سکو می جنگیم و امیدوارم به این هدف برسیم. ترکمنستان تیم خوبی است اما در مصاف با ژاپن بااینکه چند امتیاز پیش بودند ولی به ژاپن باختند. ترکمنستان فیزیکی است و بازی سختی داریم. برای برد به زمین می رویم تا با صعود به دور بعد کار را تمام کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.