منصوریان: داور چند امتیاز را به خواهرم نداد/ امیدوارم نقره بازی‌های آسیایی تبدیل به طلا در جهانی شود

منصوریان: داور چند امتیاز را به خواهرم نداد/ امیدوارم نقره بازی‌های آسیایی تبدیل به طلا در جهانی شود – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از هانگژو، سهیلا منصوریان در واکنش به نقره‌ای شدن الهه منصوریان در فینال بازی‌های آسیایی و این‌که دست خواهرش برای چهارمین بار به طلای بازی‌های آسیایی نرسید، گفت: الهه حریفش را بسیار خوب آنالیز کرده و فدراسیون هم برنامه‌ریزی خوبی برای گرفتن یک نتیجه خوب توسط الهه انجام داده بود. او هم تمام تلاشش را به‌کار گرفت و در برخی لحظات از حریفش جلو بود، اما میزبان چین است و متاسفانه یک‌سری امتیازات را به الهه نمی‌دادند.

اشک‌های منصوریان پس از چهارمین مدال بازی‌های آسیایی/ طلسم طلای آزادپور شکسته نشد + تصاویر

وی افزود: در راند اول و از بین 5 داور، یک داور به الهه رای داد، یک داور رای مساوی و سه داور دیگر به حریف چینی رای دادند. راند دوم استراژی بازی را برای الهه کمی عوض کردیم و سعی کردیم او‌ مدل دیگری مبارزه کند و الهه هم در این استراتژی موفق‌تر بود، ولی 2 امتیاز کم آورد. او تا آخرین لحظه جنگید که مدالش را طلا کند، اما نشد. نقره مبارکش باشد و ان‌شاءالله در جهانی به مدال طلا برسد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.