پلمب دو واحد آلاینده در شهرستان بهار

پلمب دو  واحد آلاینده در شهرستان بهار

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، مجتبی فیض‌اللهی ظهر امروز و در جریان بازدید سرزده از برخی صنایع آلاینده و ایجادکننده بوی مشمئزکننده در شهرستان اظهار کرد: پیگیری حل مشکل پانزده ساله بوی نامطبوع در شهرستان را اولویت کاری خود قرار دادم و در این راستا جلسات متعددی با حضور کارشناسان و مدیران شرکت‌های متخلف صورت گرفته است.

وی افزود: بازرسی‌های مستمر از سوی محیط زیست شهرستان انجام شده و بخش اعظمی از بوهای مشمئزکننده کاسته شده است، از این کانون‌های تولید بو سه مورد باقی مانده که مشکل آن را نیز رفع خواهیم کرد‌.

فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه آسایش و آرامش مردم خط قرمز ماست تصریح کرد: ضمن اینکه از تولید در شهرستان حمایت می‌کنیم اما اولویت اصلی ما آرامش مردم است و در این رابطه اغماض و مماشاتی نخواهیم داشت.

وی گفت: متاسفانه برخی از کارخانه‌ها و شرکت‌ها به اخطارها کم‌توجهی کردند و به همین دلیل امروز بخش پخت ضایعات واحد کشتارگاه مرغ و نیز قسمت تولید کمپوست قارچ کوهستان شهرستان پلمب شد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.