رحمتی: با پرافتخارترین و بهترین تیم قاره آسیا بازی داریم

رحمتی: با پرافتخارترین و بهترین تیم قاره آسیا بازی داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار با الهلال، اظهار داشت: فردا با پرافتخارترین و بهترین تیم قاره آسیا بازی داریم. چندین سال در مسابقات قهرمانی‌های زیاد و نتایج خوبی گرفته است.

وی افزود: این تیم امسال با توجه به بازیکنانی که جذب کرده شرایط متفاوتی در آسیا دارد. در کل شرایط فوتبال عربستان خیلی خوب است ولی ما هم یک تیم بسیار جوان، باانگیزه و ماجراجو هستیم. امسال برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم.

رحمتی گفت: به دنبال اهداف بسیار بزرگی هستیم که مطمئناً با برنامه ریزی خوب در سال‌های آینده با جوانان خوبی که داریم، به آن‌ها خواهیم رسید.

سرمربی نساجی در خصوص کیفیت چمن ورزشگاه آزادی، عنوان کرد: شرایط نامناسب و نامطلوب این ورزشگاه را من نباید پاسخگو باشم. در بازدیدی که داشتیم تلاش می‌کردند وضعیت چمن بهتر شود ولی مسلما هرچقدر هم تلاش کنند این اتفاق برای این بازی نمی‌افتد.

وی افزود: در بازی فردا انگیزه‌های خیلی زیادی داریم که خوب بودن یا بد بودن زمین را برای ما بی اهمیت می‌کند. فردا هواداران را در کنار خودمان داریم و می‌توانیم از انرژی مثبتشان استفاده کنیم.

ادامه دارد …

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.