بازی‌های آسیایی| مربی کاراته: می‌توانستیم گل سرسبد مدال‌ها باشیم اما نشد

بازی‌های آسیایی| مربی کاراته: می‌توانستیم گل سرسبد مدال‌ها باشیم اما نشد

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، سارا بهمنیار درباره کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی هانگژو عنوان کرد: خوشحالم که در این بازی ها به مدال برنز رسیدم. البته هدف من مدال طلا بود ولی خدا را شکر که دست خالی نمی روم.

وی افزود: امروز برابر حریف نامدار ژاپنی پیروز شدم و به مدال برنز رسیدم. این مدال را به مردم خوب کشورم تقدیم می کنم و سپاسگزارم که حمایت مان کردند.

پگاه زنگنه مربی تیم ملی کاراته بانوان درباره کسب مدال برنز از سوی سارا بهمنیار گفت: آخرین مدال ایران را سارا کسب کرد. او به زیبایی مسابقه داد اما قرعه سنگینی داشت با این وجود حریف رنکینگ دار ژاپنی را شکست داد.

وی افزود: دختران کاراته کا آن چیزی که در هانگژو نشان دادند نبودند و بهتر از این هستند. ما بازی های تدارکاتی نداشتیم و اگر مسابقات تدارکاتی داشتیم گل سرسبد مدال ها برای ما بود. دو ماه قبل در مالزی یک طلا، یک نقره و دو برنز به دست آوردیم و نایب قهرمان شدیم. اما عدم برگزاری بازی های تدارکاتی در چنین مواقعی ضربه می زند.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.