خمس: کیفیت‌مان مقابل شمس آذر ما را به آینده امیدوار کرد

خمس: کیفیت‌مان مقابل شمس آذر ما را به آینده امیدوار کرد – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پاکو خمس در نشست خبری قبل دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان، اظهار داشت: تمرینات‌مان در طول هفته بسیار راضی‌کننده بود. ما در دیدار گذشته فوتبال خوبی انجام دادیم؛ به طوری که 29 ضربه به سمت دروازه حریف زدیم. البته در محوطه جریمه خودمان و حریف دچار اشتباهاتی شدیم و به همین دلیل نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

شکایت کاوه رضایی از فدراسیون فوتبال، استقلال و تراکتور به کجا رسید؟

وی افزود: فوتبال باکیفیتی که مقابل شمس آذر بازی کردیم، ما را به آینده امیدوار کرد و باید اشتباهات‌مان را رفع کنیم. هواداران نیز در پایان، بازیکنان را تشویق کردند و از نوع بازی تیم رضایت داشتند. به نظرم یک تیم موقع باخت هم باید این چنین ببازد.

خمس با بیان اینکه تمامی بازی‌ها در لیگ ایران سخت هستند، تأکید کرد: ذوب‌آهن کارش را بلد است و در زمینه انتقال توپ از خط دفاع به حمله، عملکرد بسیار خوبی دارد. ما هم تیمی هستیم که با پرس شدید، دوست داریم در زمین حریف بازی کنیم و رقیب را تحت فشار قرار دهیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره محرومان و مصدومان تیمش، بیان کرد: تنها غایب ما برای دیدار با ذوب آهن، گوستاوو واگنین است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.