کلوب| رفاقت خطیرِ نکونام و خطیر

کلوب| رفاقت خطیرِ نکونام و خطیر

نکونام تنها چند روز پس از انتخاب خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال، در یک مصاحبه آتشین با اصحاب رسانه در حاشیه تمرین استقلال، از کلید واژه "بچه" برای فردی استفاده کرده که به گفته او، همه بدبختی‌های این تیم از آن‌ها نشات می‌گرفت.

نکونام معتقد بود آن فرد به همراه دور و بری‌هایش برای استقلال تصمیم گیری می‌کنند و جلساتشان را در ساختمانی در حوالی خیابان جهان کودک برگزار می‌کنند.

البته برای کسانی که در این سال‌ها اخبار و حواشی باشگاه استقلال را پیگیری می‌کنند، فهمیدن این که بچه مورد نظر نکونام چه کسی است کار سختی نیست.

اما نکته ای که نکو باید به آن توجه کند، عمق ارتباط خطیر و شخص مورد نظر است. در چند روز اخیر جلسه دوستانه ای بین خطیر و نکونام برگزار شده که گفته می‌شود باعث از بین رفتن اختلاف‌ها شده اما بعید به نظر می‌رسد که آب نکو با جناب "بچه" توی یک جوب برود. با توجه به رفاقت دیرینه علی خطیر با او نیز، بعیدتر به نظر می‌رسد که سرپرست مدیرعاملی استقلال، بین رفیق دیرینه‌اش و نکونام، دومی‌را انتخاب کند.

این را به حساب برداشت شخصی ما از شرایط امروز استقلال بگذارید اما آنچه برای شخص نگارنده واضح است این که با توجه به تدارکات ضعیف و عدم جذب بازیکنان موثر و مورد نظر نکونام، مخالفانش منتظر نتایج ضعیف تیم او خواهند ماند تا در اولین فرصت از دست او خلاص شوند.

با این اوصاف شاید حتی لازم نباشد مخالفان نکونام در باشگاه و حومه، تا انتهای فصل صبر کنند و در انتهای نیم فصل به مراد دلشان برسند.

نکونام باید بداند که در شرایط فعلی نباید روی هیچ قول و دستی که با ادعای دوستی دراز شده، تمام و کمال حساب کند و باید به جای تن دادن به حواشی، تنها روی بار تاکتیکی تیمش با همین بضاعت موجود تمرکز کند تا شاید بتواند کورسوی امیدی برای نجات از کسب نتایج نا امیدکننده و بد پیدا کند.

حمیدرضا نژادی| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.