سامسونگ به‌دنبال افزایش چشمگیر فروش سری گلکسی S24 نسبت به نسل قبل است

بر اساس گزارش‌ نشریه کره‌ای The Elec، شرکت سامسونگ قصد دارد تا فروش گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S24 را در مقایسه با خانواده گلکسی S23 به میزان بسیار زیادی افزایش دهد.

به بیان دقیق‌تر این شرکت قصد دارد تا در سال آینده میلادی 35.2 میلیون دستگاه پرچمدار را به فروش برساند. این در حالیست که فروش سری گلکسی S23 در پایان سال 2023 از مرز 25 میلیون واحد فراتر خواهد رفت.

این موضوع بدان معناست که فروش پرچمداران سامسونگ رشد بالغ بر 40 درصدی را تجربه خواهد کرد. به بیان دقیق‌تر پیش‌بینی می‌شود که گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا به‌ترتیب فروش 13.5، 5.8 و 15.9 میلیون واحدی را تجربه نمایند.

هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که پیش‌بینی سامسونگ مبنی بر رشد چشمگیر میزان فروش پرچمداران خود از چه عواملی ناشی می‌شود؛ چرا که بر اساس شایعات و اطلاعات لو رفته، سری گلکسی S24 بدون هرگونه تغییر فاحش روانه بازار خواهد شد.

بعلاوه مدل‌های ارزان‌قیمت‌تر یعنی گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس در بسیاری از بازارهای جهان با تراشه اگزینوس 2400 به فروش می‌رسند و این واقعیت احتمالا بر میزان فروش دستگاه‌های مورد اشاره تاثیر منفی خواهد گذاشت.

نوشته سامسونگ به‌دنبال افزایش چشمگیر فروش سری گلکسی S24 نسبت به نسل قبل است اولین بار در منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان