خمس: همیشه دوست داریم هواداران کنارمان باشند

خمس: همیشه دوست داریم هواداران کنارمان باشند – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از تبریز، پاکو خمس پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش در دیدار مقابل پیکان در نشست خبری درباره غیبت هواداران در دیدار امروز گفت: ما همیشه دوست داریم هواداران‌مان را در کنار خود داشته باشیم، ولی این مسئله در دست ما نیست و امروز متاسفأنه آنها را کنارمان نداشتیم.

هت‌تریک تراکتور در پیروزی با دبل مهدی عبدی/ ادامه ناکامی شاگردان عنایتی

وی در پاسخ به این پرسش که بعد از اخراج صفا هادی، نسبت به نیمه اول که پیکان مسلط بر بازی بود، تراکتور چه کاری انجام داد که توانست پیروز شود، گفت: در واقع فکر می‌کنم تلاش بیش از اندازه بازیکنانم بود که توانستیم نتیجه را بگیریم. همه شرایط علیه ما بود. ما تماشاگران‌مان را نداشتیم و زمین هم شرایط خیلی بدی داشت. یک بازیکن کمتر(اخراجی) داشتیم و داور هم علیه ما سوت‌های اشتباه زیادی زد. با همه این شرایط بچه‌ها با تلاشی که کردند توانستند بازی را به سود تراکتور تمام کنند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره تعدد کارت‌های دریافتی شاگردانش از داور، خاطر نشان کرد: در مورد کارت‌های زرد فکر می‌کنم باشگاه کار درستی انجام می‌دهد که می‌خواهد بیانیه صادر کند. فکر می‌کنم در بازی‌های اخیر سوت‌هایی که زده شده، عادلانه نبوده است. ما از داوران نمی‌خواهیم که به نفع ما سوت بزنند می‌خواهیم قضاوت بازی‌ها برابر و عادلانه باشد.

خمس راجع به اینکه تیمش چگونه دوباره به بازی برگشت، تصریح کرد: فقط تلاش بازیکنان، دوندگی بیش از حدشان، تلاشی که کردند و جنگیدند و توانستند نتیجه را به نفع ما رقم بزنند. در واقع فکر می‌کنم تلاش بیش از حد به همین دلیل که یک بازیکن در اوایل نیمه دوم اخراج شد. سال قبل هم گفته بودم شرایط زمین (ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز) خیلی بد است. ما دوباره اینجا به مشکل بر می‌خوریم. چمن بلند می‌شود و زمین خیلی سنگین است. در واقع این موضوع باعث می‌شود بچه‌ها انرژی بیشتری مصرف کنند.

وی ادامه داد: تمام این اتفاقات می‌افتد و انگار کسی برایش مهم نیست و همه بی‌تفاوت عبور می‌کنند. یک طوری شده است که دیگر دارم خسته می‌شوم. من باید با همه چیز بجنگم. بعضی روزها انرژی ندارم که در تمرین حاضر شوم. فکر می‌کنم وقتی که خسته شوم، خیلی زود به اسپانیا برمی‌گردم.

ادامه دارد …

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.