این شش نفر مردان اصلی تیم ملی کشتی آزاد ایران در المپیک هستند

به گزارش طرفداری، امروز تقریبا قطعی است که بعد از پایان مصدومیت مردانی مثل حسن یزدانی و کامران قاسمپور، این 2 نفر در اوزان 86 و 97 کیلو بهترین های کشتی آزاد هستند. رحمان عموزاد و یونس امامی و امیرحسین زارع هم بی تردید در اوزان 65 کیلو، 74 و 125 کیلو بهتر از همه هستند.

از همین حالا می توان پیش بینی کرد که تیم ملی کشتی با احمد جوان، رحمان عموزاد، یونس امامی، حسن یزدانی، کامران قاسمپور و امیرحسین زارع به المپیک خواهد رفت و این در حالی است که کشتی ایران در سایر اوزان هم نفرات بسیار شایسته دیگری دارد که از جمله آن ها، می توان حداقل در مسابقات قهرمانی آسیا در دوره آینده از حضور نفراتی مثل امیرعلی آذرپیرا و امیررضا معصومی در 97 و 125 کیلو بهره برد.

امیدواریم تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در سال آینده هم بتواند با قدرت به میدان رفته و نتایج شایسته ای را ثبت کند. تیم ملی کشتی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در سال گذشته بسیار بد نتیجه گرفت و تنها در یک وزن از 10 وزن، مدال طلا دریافت کرد. اما امیدواریم که قهرمانی پرمدال در مسابقات قهرمانی آسیا، مقدمه ای برای کسب مدال های مرغوب در المپیک پیش رو باشد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.