کدام داوران ایرانی در لیگ برتر عربستان قضاوت می کنند؟

کدام داوران ایرانی در لیگ برتر عربستان قضاوت می کنند؟

علی خسروی یکی از اعضای کمیته داوران با اشاره به قضاوت داوران ایرانی در لیگ برتر عربستان گفت: آنطور که من اطلاع کسب کرده ام داوران ایرانی قرار است در لیگ برتر عربستان قضاوت کنند.

اما کدام داوران ایرانی برای قضاوت درلیگ برتر عربستان راهی این کشور خواهند شد؟ در صورت حضور داوران ایرانی در لیگ برتر عربستان، فدراسیون فوتبال این کشور روی داوران ایرانی که در سال ۲۰۲۴ در لیست داوران بین المللی قرار گرفته اند و همچنین کلاس آموزشی VAR را پشت سر گذاشته اند دست خواهد گذاشت که می توان به نام هایی چون موعود بنیادی فر و دکتر بیژن حیدری اشاره کرد.

البته حضور داوران ایرانی در لیگ برتر عربستان منوط به هماهنگی است و اینکه کمیته داوران به حضور این داوران در لیگ برتر ایران نیازی نداشته باشد. این حضور می تواند از نظر مالی برای داوران ایرانی سودمند باشد. دستمزد داوران ایرانی در لیگ برتر عربستان به طور حتم بیش از ۵ میلیون تومانی خواهد بود که آنها در ایران دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.