فرمین لوپس: از خودمان انتقاد می کنیم؛ چون ژاوی را داریم!

فرمین لوپس: از خودمان انتقاد می کنیم؛ چون ژاوی را داریم!

در چند هفته گذشته در مورد ژاوی هرناندس و بازیکنانش در بارسلونا صحبت‌های زیادی شده است. کاتالان‌ها تنها یک پیروزی در چهار بازی اخیر خود داشتند، آن هم در روز چهارشنبه به لطف پیروزی بسیار غیرقابل قبول ۳-۲ مقابل آلمریای ته جدولی.

فشارها روی ژاوی افزایش یافته است، اما او در این مرحله از حمایت کامل مقامات بارسلونا برخوردار است. بازیکنانش نیز همچنان از او حمایت می‌کنند و فرمین لوپس که در این فصل با کمک ژاوی در ترکیب اصلی به میدان می رود در مورد سرمربی ۴۳ ساله تیمش با روزنامه دپورتیوو صحبت کرد.

«او همیشه بسیار مثبت است. بیش از هر چیز ما را خودانتقادگر بار آورده، اما به شیوه‌ای مثبت. تا به جلو نگاه کنیم، خودمان را اصلاح کنیم و راه خود را ادامه دهیم.» فرمین در هفته‌های اخیر تأثیر افزایش نظارت بر تیم را احساس کرده و این را بدترین جنبه بازی در بارسلونا دانست. «واقعاً فشار بیشتری نسبت به سایر باشگاه‌ها وجود دارد، چه داخلی و چه خارجی، اما باید بدانید که چگونه با این مسائل کنار بیایید و روی فوتبال و کار خود متمرکز باشید.»

بیشتر بخوانید:

  • بارسلونا برای نگه داشتن ستاره پرحاشیه تیمش با مشکل روبرو شد!
  • بمب‌ترکانی بارسلونا در نقل‌وانتقالات تابستان ۲۰۲۴

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.