بارسا ستاره اش را از بتیس بر می گرداند

بارسلونا در تلاش برای بازگرداندن شادی ریاض از رئال بتیس

بارسلونا می‌خواهد شادی ریاض، ستاره 20 ساله خود را که به صورت قرضی در رئال بتیس حضور دارد، دوباره به تیم برگرداند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شادی ریاض، مدافع بارسلونا، تابستان امسال به صورت قرضی تیم را به مقصد رئال بتیس ترک کرد. قرارداد ریاض شامل یک بند خرید است و به باشگاه جدیدش اجازه می‌دهد، در پایان فصل آینده او را با قراردادی دائمی جذب کند. همچنین در آن زمان گزارش شد که بارسلونا می‌تواند قرارداد ریاض را قبل از رسمی شدن جدایی‌اش تمدید کند. دیپورتیوو خبر داد که این قرارداد شامل بند خرید غیراجباری به مبلغ 7 میلیون یورو بوده است.

پیش بینی می‌شد که این ستاره جوان با توجه به گزینه‌های دفاعی فعلی بارسلونا شانس زیادی برای حضور در ترکیب تیم ژاوی نداشته باشد و سرمربی تیم معتقد بود که این ستاره برای کسب تجربه نیاز دارد که برای مدتی کوتاه تیم را ترک کند.

بعد از گذشت یک نیم فصل، این مدافع میانی 20 ساله در 15 بازی (13 بازی در لالیگا) برای رئال بتیس به میدان رفته است و عملکردی قابل قبول را از خود به نمایش گذاشته است و از آن سو، ستاره‌های بارسا در خط دفاعی در حد انتظار ظاهر نشدند. باشگاه بارسلونا با مشکل مالی مواجه است و امکان خریدهای با کیفیت را برای متعهد ماندن به قانون فرپلی مالی ندارد.
این موارد باعث شده است که برگرداندن ریاض برای بارسلونا یک گزینه مقرون به صرفه برای تقویت تیم در تابستان محسوب شود و اسپورت کاتالان گزارش داده است که بارسلونا آماده است تا بند بازخرید 7 میلیون یورویی این بازیکن را فعال کند و او را به بارسلونا برگرداند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.