فرد نخبه باید در جامعه اثر مثبت داشته باشد

فرد نخبه باید در جامعه اثر مثبت داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یعقوب طادی شامگاه امروز در نشست استاندار چهارمحال و بختیاری با نخبگان این استان گفت: بنیاد نخبگان بر اساس چهار موضوع نخبه‌شناسی، نخبه‌پروری، نخبه‌گزینی و نخبه‌گماری عمل می‌کند اگر چه در سال‌های قبل در هر دوره‌ای یکی از این مولفه‌ها تقویت و حمایت می‌شد.

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هم‌ اکنون با ایجاد مسیر پیوسته نخبه‌پروری، هر چهار مولفه گفته شده پوشش داده می‌شود.

وی افزود: تا کنون بیشترین تمرکز حمایتی و هدایتی در بحث علمی بوده است و بسیاری از نخبگان ورزشی، مهارتی، ادبی و هنری در مرحله اول نادیده گرفته می‌شدند.

طادی با اشاره به تعریف نخبه، اضافه کرد:اگر شخصی دارای استعداد ذاتی همراه با یک تخصص یا مهارت باشد، تبدیل به یک فرد مستعد برتر می‌شود و برای نخبه شدن باید در جامعه اثر مثبت داشته باشد.

وی بیان کرد: نخبگان بیشتر حمایت می‌کنند تا حمایت شوند که نیاز هست از آنان به عنوان راهبر استفاده شود.

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ۲۲ طرح حمایتی از نخبگان طراحی و در مجموع به یک طرح مسیر نخبگی تبدیل شده است.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.