دزربی: وقتی پوستکوعلو صحبت می‌کند، او را خیلی دوست دارم

طرفداری | برایتون فردا شب در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آمکس میزبان تاتنهام خواهد بود. هر دو تیم طی بازی‌های متوالی موفق به گلزنی شده و فوتبال تهاجمی به نمایش گذاشته‌اند. با تایید روبرتو دزربی، مرغان دریایی با 10 بازیکن مصدوم به استقبال بازی با اسپرز می‌روند. در سوی مقابل نیز کریستین رومرو با مصدومین پر تعداد پوستکوعلو اضافه شده است. دزربی طی بخشی از نشست خبری خود در مورد سرمربی استرالیایی اسپرز گفته است:

آنژ پوستکوعلو را خیلی دوست دارم. زمانی که آنژ در نشست خبری یا مصاحبه‌هایش صحبت می‌کنم، او را دوست دارم. تاتنهام فوتبال فوق‌العاده‌ای بازی می‌کند. سبک بازی آن‌ها را می‌پسندم. از لحاظ کاراکترهای درون زمین، آن‌ها یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر لیگ برتر به شمار می‌روند.

کارو میتوما جدیدترین بازیکنی است که برای حداقل 6 هفته قادر به همراهی برایتون نخواهد بود. مرغان دریایی با 27 امتیاز در رتبه نهم جدول قرار گرفته و تاتنهام نیز با 36 امتیاز جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.