کت واک قلدرهای فرانسوی در گردهمایی آریا دیزل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو؛

در این گردهمایی که پیش‌تر فراخوان آن توسط آریا دیزل انجام شده بود، غریب به ده دستگاه کشنده رنو T با دیزاین‌های متفاوت حضور یافتند. در آخر گردهمایی نیز به انتخاب تیم داوری متشکل از اصحاب رسانه، مسئولین آریا دیزل و حضار، سه دستگاه از کشنده‌های موجود در گردهمایی به غنوان زیباترین کشنده‌ها – با رتبه اول تا سوم – انتخاب شدند.

آریا دیزل به رتبه اول مبلغ 30 میلیون تومان، به رتبه دوم 20 میلیون تومان و به رتبه سوم، مبلغ ده میلیون تومان را به عنوان جایزه اعطا کرد.

رنو‌ تراکس

شایان ذکر است که این کشنده‌ها عضو باشگاه مشتریان آریا دیزل شده و از این پس، این کشنده‌ها شامل خدمات پس از فروش اریا دیزل و همچنین برخی خدمات رایگان خواهند شد.

کشنده رنو T-High 520 آریا دیزل مجهز به یک پیشرانه شش سیلندر 13 لیتری دیزلی است که 520 اسب بخار قدرت و دو هزار و 400 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. در این کشنده فرانسوی، وظیفه انتقال نیرو به عهده جعبه دنده OPTIDRIVE خودکار (12 دنده جلو + سه دنده عقب) با بیشینه گشتاور دو هزار و 550 نیوتن متر است.

از جمله تجهیزات استاندارد به کار رفته در این کشنده فرانسوی، می‌توان به فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم زاویه و عمق، دو تخت خواب، یخچال 24 لیتری، سیستم تهویه مطبوع خودکار، بخاری درجا، جک بالابر 20 تن، پروژکتور عقب، مبدل 24 ولت به 12 ولت، قفل مرکزی به همراه ریموت، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، سانروف برقی، صندلی بادی راننده و سرنشین جلو، تاخوگراف و صفحه نمایشگر دیجیتالی با منوی فارسی اشاره کرد.

منبع: جوان‌خودرو

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.