اعتراض شدید هوادارن و تردید برخی مدیران؛ آیا آاس رم قید جذب لئوناردو بونوچی را می‌زند؟

طرفداری | پس از یک جدایی جنجالی از یوونتوس، لئوناردو بونوچی به اونیون برلین پیوست تا برای اولین‌بار حضور در باشگاهی خارج از فوتبال ایتالیا را تجربه کند. با این حال شرایط برای او در آلمان چندان خوب پیش نرفته زیرا برلینی‌ها خلاف فصل گذشته، عملکرد بسیار ضعیفی از خود در فصل جاری ارائه دادند و به همین خاطر شایعاتی وجود دارد که بونوچی به دنبال جدایی از اونیون است.

از طرفی در این بین اخباری منتشر شدند که آاس رم به خاطر مشکلات خط دفاعی خود به دنبال جذب بونوچی است و می‌خواهند با استفاده از تجربه او، این قسمت از ترکیب‌شان را تقویت کنند. با این حال اکنون به نظر می‌رسد شانس بسیار کمی برای این انتقال وجود دارد. بیش‌تر بخوانید: پرونده بازگشت بونوچی به سری آ؛ از نیاز مورینیو به مدافع تا شرط مهم اسپالتی

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت؛ آاس رم به دلیل نارضایتی هوادارانش نسبت به جذب لئوناردو بونوچی مردد شده است. از زمان آغاز مذاکرات با این مدافع وسط 36 ساله، جالوروسی مدام با اعتراض و انتقاد هوادارانش در شبکه‌های اجتماعی خود روبه‌رو شده و هواداران به خاطر سابقه حضور در یوونتوس و اینکه به نظرشان چنین بازیکنی عشقی به پیراهن باشگاه‌شان ندارد، مخالف این انتقال هستند.

هر چند تیاگو پینتو مدیر ورزشی گرگ‌ها امیدوار بود که ژوزه مورینیو، هواداران را نسبت به این خرید متقاعد کند اما به نظر نمی‌رسد این اتفاق بیفتد. پیچیدگی‌های زیادی در خصوص انتقال بونوچی به رم وجود دارد و باشگاه قصد ندارد تا هوادارنش را به این خاطر عصبانی کند. آاس رم فعلاً از جذب لئوناردو بونوچی منصرف شده است

به گزارش GIFN؛ آاس رم فعلاً پرونده جذب لئوناردو بونوچی از اونیون برلین را بسته و همچنین کوریره دلو اسپورت نیز مدعی شده سران رم معقتدند نباید یک بازیکن 36 را به خدمت بگیرند زیرا در کنار نارضایتی هواداران، بهتر است به دنبال یک بازیکن جوان‌تر و آینده‌دار باشند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.