برگزاری مسابقات سپک تاکرا قهرمانی کشور در همدان

برگزاری مسابقات سپک تاکرا قهرمانی کشور در همدان – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات سپک تاکرا قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، گرامیداشت امیر عفراتی در دو بخش رگو و کواد در شهرستان ازندریان استان همدان برگزار شد.

تغییر قوانین سپک تاکرا تایید شد

در پایان این مسابقات در بخش رگو تیم‌های کرمانشاه و مرکزی به ترتیب مقام اول و دوم رسیدند و تیم‌های سیستان و بلوچستان و آذربایجان شرقی به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش کواد تیم‌های مرکزی و گلستان عناوین اول و دوم و تیم‌های همدان الف و کرمانشاه به صورت مشترک مقام سوم را به دست آوردند.

در اختتامیه این مسابقات که سهراب آزاد رئیس انجمن سپک تاکرا، عباس حاجیلو رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان همدان، سید علیرضا محسنی معاون اجرایی آکادمی ملی المپیک، علی فولادی راد دبیر انجمن سپک تاکرا و همچنین فرماندار شهرستان ملایر، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر، امام جمعه، بخشدار و شهردار مسئولان شورای شهر ازندریان و جوکار حضور داشتند، کاپ و مدال و یادبود مسابقات به نفرات برتر اهدا شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.