دشمن شخص ولی فقیه را مرکز آتش و حمله خود قرار داده است

دشمن شخص ولی فقیه را مرکز آتش و حمله خود قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین راجی پیش از ظهر امروز در تجمع عظیم ۹ دی در امامزاده عبدالله(ع) با اشاره به اهمیت بصیرت آن را از اوجب واجبات دانست و افزود: بصیرت الزاما تشخیص حق از باطل نیست و معنای واقعی آن تشخیص حق از حق‌نماست.

وی با اشاره به اینکه ایمان اصل است و استقامت در آن خود را در کفر و بحران‌ها نشان می‌دهد گفت: برخی از کارهایی که امیرالمومنین(ع) انجام داد سخت‌تر از کارهای پیامبر(ص) بود، آن جا که سه جا جنگ انجام داد که هر سه با مسلمانان بود‌‌ و تنها کسانی با او ماندند که بصیرت داشتند.

این پژوهشگر تاریخ انقلاب و اسلام با اشاره به اینکه برخی می‌گویند مباحث را سیاسی نکنید عنوان کرد: مگر مرگ بر آمریکا سیاسی است؟ این موضوع اعتقادی‌ترین شعار است. مرگ بر دشمنان امام زمان(عج) سیاسی نیست.

وی با اشاره به مقوله تشهد در نماز و ابعاد تربیتی آن گفت: یکی از مصادیق صالحین آن است که دشمنان را به خشم می‌آورند که حاج حسینی همدانی و شهید سلیمانی از این افراد هستند.

راجی با بیان اینکه مردم همدان نیز با بصیرت خود دو روز زودتر از ۹ دی ۸۸ به میدان دفاع از رهبر و انقلاب آمدند گفت: دشمن شخص ولی فقیه را مرکز آتش و حمله خود قرار داده چراکه می‌داند تمام شکست‌هایش از این ناحیه است‌

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم خوشبخت دنیا و آخرت شویم پای نایب امام عصر بمانیم که حاج قاسم نیز پای نایب امام زمان(عج) ماند گفت: بصیرت این نیست انسان کار خوب انجام دهد بلکه باید بهترین کار را انجام دهد، اگر اولویت‌ها جابه‌جا شود یعنی غفلت کرده‌ایم و بصیرت را از دست داده‌ایم.

این پژوهشگر تاریخ انقلاب و اسلام با بیان اینکه باید ببینیم رهبری چه موضوعی را اولویت می‌دانند که به آن بپردازیم گفت: راه برون‌رفت از مشکلات توجه به ا‌وامر ولایت فقیه است.

پایان پیام/۸۹۰۲۶

منبع: فارس