پایگاه آمریکا در اربیل هدف حمله پهپادی قرار گرفت

ایسنا : مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد پایگاه آمریکایی «حریر» در اربیل را هدف حملات پهپادی قرار داده است. پایگاه آمریکا در اربیل هدف حمله پهپادی قرار گرفت

گروه‌های مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که در ادامه مقابله با نیروهای اشغالگر آمریکا در عراق و منطقه و در پاسخ به قتل عام فلسطینی‌ها توسط رژیم صهیونیستی، پایگاه اشغالی «حریر» واقع در اربیل در شمال عراق را با حملات پهپادی هدف قرار دادند.

به گزارش شبکه خبری الجزیره، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد، به نابودی پایگاه‌های دشمن ادامه می‌دهد.

خبر مرتبط دو پست مهم در کابینه اسرائیل چرخشی شد دو پست مهم در کابینه اسرائیل چرخشی شد

کابینه اسرائیل با اجرای چرخشی شدن در پست وزارت خارجه و وزارت انرژی این رژیم موافقت کرد.

۱۰ دی ۱۴۰۲

پایگاه‌های آمریکا در سوریه و عراق طی چند هفته اخیر، چندین بار هدف حملات راکتی، موشکی و پهپادی مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته‌اند.

پنتاگون پیشتر اعلام کرده بود: نیروهای آمریکایی از ۱۷ اکتبر هدف حدود ۱۰۰ حمله در عراق و سوریه قرار گرفته‌اند که منجر به زخمی شدن ۶۲ سرباز آمریکایی شده‌ است.

مقاومت اسلامی عراق نیز پیشتر اعلام کرده بود که در راستای حمایت از ملت فلسطین و به دلیل دست داشتن آمریکا در کشتار و جنایت علیه آنها، حملات به پایگاه‌های واشنگتن در منطقه را تشدید خواهد کرد.

منبع: دنيای اقتصاد

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.