مزایا دریافت برنامه بدنسازی از والی لند

مزایا دریافت برنامه بدنسازی از والی لند

برنامه بدنسازی در اصل یک نقشه راهبردی معینی بوده که از مجموعه تمرینات و فعالیت‌های ورزشی متنوع شکل گرفته است و در واقع این برنامه بدنسازی است که به علاقه‌مندان بدنسازی کمک می‌نماید تا میزان قدرت، تعادل، انعطاف‌پذیری، سایز و شکل بدن خود را تغییر داده و بهبود بخشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برنامه بدنسازی در اصل یک نقشه راهبردی معینی بوده که از مجموعه تمرینات و فعالیت‌های ورزشی متنوع شکل گرفته است و در واقع این برنامه بدنسازی است که به علاقه‌مندان بدنسازی کمک می‌نماید تا میزان قدرت، تعادل، انعطاف‌پذیری، سایز و شکل بدن خود را تغییر داده و بهبود بخشند. البته باید توجه داشته باشید همان طور که ورزش کردن برای سلامتی و داشتن ظاهری زیبا مهم است، به همان میزان ورزش کردن غیراصولی نیز می‌تواند سلامت جسمانی شما را به خطر اندازد. امروزه به دلیل دریافت برنامه‌های بدنسازی غیراستاندارد از سوی افرادی که هیچ تبحر و دانش تخصصی در این حوزه ندارند، است که سبب شده تا شاهد بالا رفتن آمار آسیب‌های ورزشی در بدن بدنسازان باشیم؛ از این رو مجموعه‌هایی متخصص در این حوزه وارد شده‌اند که والی لند یکی از بهترین نمونه‌های آن است. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا با مزایای دریافت برنامه بدنسازی از والی لند بیشتر آشنا شویم.

مزایا دریافت برنامه بدنسازی از والی لند

آشنایی با برنامه بدنسازی اصولی و استاندارد

امری که همواره در تنظیم برنامه‌های بدنسازی مورد تاکید مربیان مجموعه والی لند قرار داشته، توجه به حوزه فعالیتی، اهداف، سطح تجربه و ویژگی‌های فردی طرفی است که خواهان دریافت برنامه بوده است. شاید برنامه بدنسازی در ظاهر یک برنامه بسیار ساده به نظر برسد که صرفا نشان دهنده حرکات ورزشی و تعداد دفعات تکرار آن‌هاست؛ اما باید بدانید که این موضوع صرفا ظاهر ماجرا بوده و یک مربی حرفه‌ای می‌داند که چه تفاوتی میان برنامه بدنسازی آقایان و خانم‌ها وجود دارد، یک مربی با تجربه برنامه یکسانی برای کلیه افراد که در رنج سنی مختلف هستند، تنظیم نمی‌کند و در صورتی که فرد در یک رشته ورزشی خاص فعالیت حرفه‌ای دارد، برنامه بدنسازی وی را متناسب با رشته ورزشی او تنظیم می‌نماید.

دقیقا به همین علت است که در مجموعه والی لند برنامه بدنسازی به برنامه عادی و برنامه بدنسازی فوتبال، کشتی، بسکتبال، فوتسال و غیره تقسیم شده تا ورزشکاران بتوانند متناسب با شرایط کلی خویش در یک بازه زمانی کوتاه‌تر به صورت اصولی به نتیجه خوبی دست پیدا کنند. مربیان مجموعه والی لند با بهره‌گیری از تکنیک‌های روز بدنسازی حرفه‌ای یک برنامه بدنسازی استاندارد برای شما تنظیم کرده و به دلیل داشتن دانش و تجربه کافی در حوزه برنامه غذایی، هم در بحث برنامه غذایی روزانه و هم در نحوه انجام حرکات ورزشی به شما کمک خواهند کرد.

فرقی نمی‌کند که به دنبال یک برنامه بدنسازی مبتدی یا حرفه‌ای باشید، یا بخواهید از برنامه تمرینی خود برای چربی‌سوزی یا افزایش حجم عضلات کمک بگیرید، مربیان درجه 1 فدراسیون فعال در مجموعه والی لند می‌توانند راهنمایی‌های مورد نیازتان را در اختیار شما قرار دهند. در برنامه اصولی که از مجموعه والی لند دریافت خواهید کرد، علاوه بر آن که تعداد تکرار، تعداد ست‌ها و استراحت میان ست‌ها تعیین شده است، بلکه به آن منحصر نشده و به سراغ بیان نکات مهمی که در طول انجام تمرینات باید به آن توجه داشته باشید نیز رفته است. به عنوان مثال اگر خواهان دریافت برنامه بدنسازی مبتدی هستید، پس از دریافت مشاوره اولیه و تنظیم برنامه، به شما گفته خواهد شد که هفته‌های اول از کدام وزنه‌ها استفاده کنید و روند افزایش وزن وزنه‌ها به چه صورت خواهد بود. به طور کلی ویژگی‌های یک برنامه بدنسازی اصولی را می‌توان در جدول زیر خلاصه نمود:

ویژگی‌های برنامه بدنسازی استاندارد و اصولی
تنظیم شدن متناسب با شرایط اولیه بدنساز تاکید بر روی یک برنامه غذایی صحیح
برنامه‌ریزی متناسب با هدف نهایی مورد انتظار آموزش نکات کلیدی و روند صحیح انجام حرکات

چرا باید برای دریافت برنامه بدنسازی اصولی به سراغ والی لند برویم؟

چرایی و علت انتخاب مجموعه والی لند به مزایایی گره خورده است که بدنسازان به هنگام استفاده از برنامه‌های این مجموعه ورزشی متخصص از آن برخوردار می‌شوند. در ادامه با مهم‌ترین مزایای دریافت برنامه بدنسازی از والی لند بیشتر آشنا می‌شویم:

امکان دریافت مشاوره آنلاین

فرقی نمی‌کند که ساکن کدام شهر باشید، می‌توانید با استفاده از سکوی شبکه‌های اجتماعی نظیر واتساپ، تلگرام و روبیکا با مربیان مجموعه والی لند در ارتباط باشید. نکته جالب توجهی که نباید آن را از نظر دور داشت به بحث مشاوره تخصصی رایگان پیش از ثبت‌نام نهایی دوره بدنسازی والی لند مربوط می‌شود.

علاقه‌مندان به بدنسازی که به تازگی تمرینات بدنسازی را شروع کرده‌اند و همچنین بدنسازان حرفه‌ای می‌تواند با اکانت شماره تلفن 09036050583 در شبکه‌های اجتماعی مختلف با مربیان ارتباط گرفته و کلیه سوالات و ابهامات خود از نحوه انجام تمرینات بدنسازی گرفته تا رژیم غذایی مناسب، مکمل‌ها و داروهای بدنسازی را با مربیان این مجموعه در میان بگذارند. ناگفته نماند که مشاوره آنلاین صرفا به پیش از دریافت برنامه بدنسازی اختصاص پیدا نکرده است و به طور حرفه‌ای‌تر در طول دوره بدنسازی نیز ادامه پیدا می‌کند.

بهره‌مندی از یک برنامه بدنسازی استاندارد

مربیان مجموعه والی لند در تنظیم کلیه برنامه‌های بدنسازی توجه ویژه‌ای به روش‌های جدید و کاملا علمی در حوزه بدنسازی دارند و برنامه تنظیمی متناسب با پرونده شخصیتی هر فرد به انواع مختلف مبتدی، حرفه‌ای، بدنسازی خانم‌ها، بدنسازی کشتی، فوتبال و غیره تقسیم می‌شود. البته این تمام ماجرا نبوده و احتمالا این ضرب‌المثل رایج را شنیده‌اید که اندام زیبا در باشگاه بدنسازی ساخته نمی‌شود، بلکه در آشزخانه ساخته می‌شود! به طور کلی جمله درستی بوده و رژیم غذایی در تناسب اندام نقش کلیدی را ایفا می‌کند.

فرقی نمی‌کند که قصد حجم‌گیری داشته باشید یا چربی‌سوزی، مربیان مجموعه با ارائه یک برنامه غذایی درست و مبتنی بر اصول تغذیه در کنار شما خواهند بود. ناگفته نماند فرمت برنامه‌های تنظیمی مجموعه والی لند به گونه‌ای بوده که به راحتی می‌توان آن را در تلفن‌های همراه هوشمند، لپ تاپ، تبلت و سایر دستگاه مشاهده نمود و از این جهت محدودیتی نخواهید داشت.

قیمت و هزینه منصفانه

هدف اصلی مجموعه والی لند کمک به کلیه ورزشکاران با هر سطح از توان مالی بوده و وجود برنامه‌های تمرینی رایگان و آموزش انجام اصولی کلیه حرکات گواه خوبی برای چنین ادعایی است؛ در نتیجه به هنگام استفاده از خدمات مجموعه والی لند نه تنها هیچ دغدغه‌ای نسبت به عدم مهارت مربی خویش نخواهید داشت، بلکه با کمترین هزینه ممکن می‌توانید از تجربیات مربیان درجه 1 فدراسیون استفاده کرده و در بازه زمانی کوتاه‌تری به طور کاملا اصولی به هدف خود دست پیدا کنید.

والی لند؛ بهترین مجموعه ورزشی ایرانی برای دریافت برنامه بدنسازی اصولی

همان طور که در مطالب فوق مشاهده کردید، استفاده از یک برنامه اصولی و استاندارد، اولین و مهم‌ترین کار مقدماتی است که قبل از شروع فعالیت‌های ورزشی باید به سراغ آن بروید تا با بهره‌مندی از تجربیات افراد متبحر در این حوزه سلامتی جسمانی خود را از آسیب‌های احتمالی که به دلیل انجام غیراستاندارد حرکات ورزشی به بدن وارد می‌شوند، مصون نگه دارید؛ امری که به هنگام استفاده از برنامه‌های بدنسازی والی لند محقق شده و به راحتی به ظاهر ایده‌آل خود دست پیدا خواهید کرد.

مربیان مجموعه والی لند کلیه تمرکز خویش را بر روی ارائه برنامه‌های بدنسازی تخصصی متمرکز نموده‌اند و به همین علت به هنگام درخواست برنامه فقط کافیست شرایط کلی خود اعم از داشتن بیماری خاص، فعالیت حرفه‌ای در رشته ورزشی و سوابق فعالیتی خود را با مربیان در میان بگذارید تا یک برنامه بدنسازی شخصی‌سازی شده دریافت کنید. به طور خلاصه اگر به دنبال مجموعه‌ای معتبر برای دریافت برنامه بدنسازی هستید، دیگر وقت را تلف نکرده و سری به وب‌سایت والی لند بزنید و مطمئن باشید که حتی اگر به دنبال برنامه بدنسازی افزایش پرش هم باشید، این مجموعه به راحتی می‌تواند به شما کمک کند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.