قاچاقچی نفت سفید در اردستان 500 میلیون تومان جریمه شد

قاچاقچی نفت سفید در اردستان 500 میلیون تومان جریمه شد

امید سلامی، رئیس تعزیرات حکومتی اردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردستان، اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق عمده سوخت و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان، مأموران یگان امداد حین کنترل محور مواصلاتی اردستان، به یک دستگاه خودروی باری بنز مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو، مقدار ۸ هزار و ۳۴۵ لیتر سوخت قاچاق کشف شد و با توجه به نتایج آزمایش سازمان ملی استاندارد پیرامون مشابهت ۹۰ درصدی محموله با نفت سفید و با توجه به ارائه نکردن هیچگونه مدارک و مستندات قانونی، اتهام قاچاق محرز اعلام شد.

سلامی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق سوخت و منابع ملی به صورت ویژه در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار دارد بنابراین محموله قاچاق مکشوفه ضبط و متهم نیز به پرداخت مبلغ بیش از پنج میلیارد ریال تحت عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

رئیس تعزیرات حکومتی اردستان تصریح کرد: بر اساس قانون، کلیه محموله سوخت مکشوفه قاچاق توسط مرجع کاشف به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان تحویل داده شد.

وی بیان کرد: شهروندان در صورت کسب هرگونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان موضوع را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع ‌وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

پایان پیام/۶۳۱۳۵/ع

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.