حوزه تبلیغات رسانه نیازمند بازنگری است

حوزه تبلیغات رسانه نیازمند بازنگری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عباس محمدیان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز بعدازظهر دوشنبه 11 دی‌ماه در دیدار مدیران کانون‌های تبلیغاتی استان کرمانشاه که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: دید بسیاری از مسوولان به کانون‌های تبلیغاتی یک دید بنگاه اقتصادی است.

وی با اشاره به این‌که کانون‌های تبلیغاتی باید در حوزه گرافیک و طراحی پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای داشته باشند، افزود: برای نخستین بار شرایط عضویت فعالان کانون‌های تبلیغاتی را صندوق هنر فراهم کردیم و این با نگاه ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی محقق شده است.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بابیان راه‌اندازی کمیسیون صنعت تبلیغات در وزارت فرهنگ و ارشاد، تصریح کرد: پیوند کسب‌وکارها از دیرباز مهم بوده و باید تبلیغات این پیوند مستحکم‌تر شده لذا در این خصوص طی هفته آینده از پوستر جشنواره تبلیغات نیز رونمایی خواهد شد.

وی افزایش 30 درصدی شرکت‌کنندگان و وجود اولین نمایشگاه بازاریابی دیجیتال را نقطه متمایز نمایشگاه صنعت تبلیغات امسال عنوان کرد و گفت: 10 سند تحول تدوین‌شده در خصوص کانون‌های تبلیغاتی بوده و درصدد تشکیل صندوق نوآوری تبلیغات تا پایان سال هستیم.

محمدیان با تأکید به حمایت، هدایت و نظارت به‌عنوان اصلی‌ترین وظیفه دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت قرارگرفته است، گفت: به یاری خدا اگر این سه اصل را در حوزه تبلیغاتی خود به کار خواهیم گرفت تا به موفقیت‌های بزرگی برسیم.

وی اشاره‌ای به تشکیل کارگروه حقوقی در حوزه تبلیغات و همچنین نیاز بازنگری در قانون تبلیغات کشور داشت و عنوان کرد:

سامانه جامع تبلیغات برای ساماندهی نیازهای حوزه تبلیغات راه‌اندازی شده است و درصددیم که جایگاه حوزه تبلیغات را احیا کنیم.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید ویژه‌ی بر برگزاری دوره آموزشی داشت در شهرستان تأکید کرد: نیاز به‌روزرسانی در کانون‌های تبلیغاتی وجود دارد و کانون‌های تبلیغات غیرفعال و فعال و پویا باید تمیز داده شود.

پایان پیام/ و

منبع: فارس