طارمی بالاتر از رونالدو و امباپه در رده سوم برترین گلزنان بین‌المللی سال 2023

طارمی بالاتر از رونالدو و امباپه در رده سوم برترین گلزنان بین‌المللی سال 2023 – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) در پایان سال 2023 به معرفی بهترین‌های سال گذشته میلادی می‌پردازد.

این سایت امروز برترین گلزنان سال 2023 در بازی‌های بین‌المللی (رقابت‌های باشگاهی قاره‌ای و جهانی و نیز دیدارهای ملی) را معرفی کرد که نام مهدی طارمی در جایگاه سوم این جدول به چشم می‌خورد.

ادعای توتو مرکاتو: توافق طارمی با اینتر برای قراردادی 2 ساله

مهاجم تیم ملی فوتسال کشورمان در سال 2023 موفق شد 12 گل برای تیم ملی ایران به ثمر برساند و دو بار در لیگ قهرمانان اروپا برای پورتو گلزنی کند.

روملو لوکاکو و ارلینگ هالند در سال 2023 به ترتیب 22 و 18 بار دروازه رقبا را در میادین بین‌المللی گشودند و در جایگاه‌های اول و دوم این رده‌بندی ایستاده‌اند. همچنین کیلیان امباپه و کریستیانو رونالدو به‌صورت مشترک در رتبه چهارم قرار دارند. هری کین و لیونل مسی در رتبه‌های ششم و سی‌ام این جدول جای گرفته‌اند.

مهدی طارمی , کریستیانو رونالدو , کیلیان امباپه ,

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.