شهید سلیمانی: خدا به ما مأموریت داده شجاعانه برای نجات مستضعفین بجنگیم +صوت

شهید سلیمانی: خدا به ما مأموریت داده شجاعانه برای نجات مستضعفین بجنگیم +صوت

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، حاج قاسم سلیمانی فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس، در عملیات والفجر ۱ به برخی از نیروهای تخریب لشکرش می‌گوید: «خدا به ما مأموریت داده شجاعانه برای نجات مستضعفین بجنگیم.»

در این سخنرانی که ۲۶ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۲ در اردوگاه لشکر ۴۱ ثارالله انجام شده، از زبان قاسم سلیمانی می‌شنویم: «برادران! ما یک مأموریت داریم که خداوند به ما واگذار کرده و کسی هم در آن دخالت ندارد. خدا به ما مأموریت داده که در راهش بجنگیم، برای نجات مستضعفین بجنگیم.»

سردار سلیمانی ادامه می‌دهد: «خدا به ما توصیه کرده که شجاعانه بجنگیم، خون بدهیم و کشته شویم. توصیه کرده از کشته شدن نهراسید و وعده آخرت به ما داده است.»

فرمانده لشکر ۴۲ ثارالله ادامه می‌دهد: «ما در راه این هدف و آن خطی که خداوند برای ما ترسیم کرده، می‌جنگیم و از هیچ چیزی هم پروا نداریم.»

او در پایان می‌گوید: «ما از کشته شدن، از جانمان غبطه نمی‌خوریم، ما از بدبختی خودمان غبطه می‌خوریم. ما از اینکه خودمان در این دنیایی که در آن زنده‌ مانده‌ایم، غبطه می‌خوریم.»

در ادامه صدای این سخنرانی حاج قاسم و بخشی از سخنرانی ۵ مردادماه سال ۱۳۹۷ او را که خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفته بود: «من حریف تو هستم!» را می‌شنوید:

پایان پیام/

منبع: فارس