چهاردهمین کنگره مجمع بیداری اسلامی| نضال عمار: همه می‌خواهند رژیم اسراییل مجازات شود

چهاردهمین کنگره مجمع بیداری اسلامی| نضال عمار: همه می‌خواهند رژیم اسراییل مجازات شود – اخبار سیاسی –

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، امروز چهاردهمین نشست تخصصی بیداری اسلامی با عنوان «شهید سلیمانی، طوفان الاقصى و نظم جدید جهانی» با حضور جمعی از کارشناسان منطقه‌ای و بین‌المللی برگزار شد.

چهاردهمین مجمع جهانی بیداری اسلامی| ولایتی: عدم کامیابی رژیم صهیونیستی منجر به ایجاد معادله جدید در منطقه خواهد شد

نضال عمار، نماینده تجمع در سوریه در ابتدا با بیان اینکه من جوانان بیداری اسلامی را میبینم و این عنصر قدرت ما در آینده است. ، اظهار کرد: امروز در سالگرد شهید سلیمانی باید خدمات ایشان را به یاد آوریم. یاد می آوریم از او به عنوان انسانی جنگجو در محور مقاومت. وی یک فرمانده مبدع بود و در همه عرصه ها حاضر بود. گفته های مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار داده بود.

وی ادامه داد: من از کشور سوریه هستم. سوریه ای که از جنگ رنج دیده است. من می‌خواهم این ایده ارتباط گروه های اجتماعی و ارتباط بین جوامع مختلف را مطرح کنم. روابط اساس حرکت مقاومت است و ما را به جهانی می‌برد که برابری بین همه وجود دارد. باید همه سعی خودمان را کنیم تا روابط جوامع تقویت پیدا کند و به شکل گیری نظم جهانی جدید که اساسش عدالت و برابری است برسد.
عمار همچنین گفت: در این مناسبت به روح شهید سلیمانی تمسک می‌جویم. ایشان الگوی نسل ها است. فقط در سطح عرب و اسلام نیست بلکه در سطح عالم الگو است. سلام خاص خودم را به خانواده ایشان عرض می‌کنم.

وی همچنین با بیان اینکه در فلسطین حماسه ها دارد طی می‌شود، گفت: جامعه جهانی را به توقف جرم ها و جنایات و ازادسازی فلسطینینان دعوت می‌کنم. همه می‌خواهند که رژیم اسراییل به خاطر جرم‌هایش در دادگاه های بین المللی محاکمه شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.