رونمایی از کامیون کمپرسی دافران H7، اولین کمپرسی اتوماتیک کشور

دافران H7 کمپرسی

شرکت شایان دیزل که ابتدا کشنده دافران H7 را به بازار فرستاد و سپس در خرداد امسال کامیون باری H7 را در نمایشگاه خودروی شیراز رونمایی کرد، حالا سومین نسخه این کامیون را هم به سبد محصولات خود افزوده است. این کامیون نسخه کمپرسی دافران H7 است که در نمایشگاه خودروی اهواز رونمایی شده است. H7 کمپرسی به همان پیشرانه 12.2 لیتری شش سیلندر خطی توربودیزل قدرتمند نسخه کشنده مجهز است که 480 اسب بخار قدرت و 2250 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

دافران H7 کمپرسی

ویژگی مهم دافران H7 کمپرسی اما برخورداری از گیربکس اتوماتیک است که آن را به اولین و تنها کامیون کمپرسی اتوماتیک بازار کشورمان تبدیل می‌کند. این گیربکس با 12 دنده جلو و 4 دنده عقب، ساخت ZF است و از اینتاردر پنج مرحله‌ای بهره می‌برد. به گفته شایان دیزل، این محصول تمام استانداردهای 85 گانه را پاس کرده و تولید انبوه آن از اسفند امسال آغاز می‌شود. دافران H7 کمپرسی علاوه بر استانداردهای ۸۵ گانه، از تجهیزات دیگری مانند دوربین ۳۶۰ درجه، کولر درجا، یخچال 16 لیتری، سیستم تشخیص خواب‌آلودگی راننده، تختخواب راننده، نمایشگر 10 اینچی، ترمز اضطراری، دوربین خط‌خوان جاده، ترمزدستی برقی با اتوهلد، کروز کنترل، سنسور نور و باران، سانروف برقی، چراغ خوشامدگویی، تنظیم برقی آینه‌های جانبی با گرم‌کن و… هم برخوردار است و برای کار در معدن بسیار مناسب خواهد بود.

دافران H7 کمپرسی

وزن این کمپرسی در حالت بدون بار 10 است و مجموع وزن ناخالص ترکیبی مجاز آن به 40 تن می‌رسد. دافران کمپرسی 7,632 میلی‌متر طول، 2,500 میلی‌متر عرض و 3,285 میلی‌متر ارتفاع دارد و طول اتاق بار آن 5,600 میلی‌متر است. این کامیون همچنین از باک سوخت 600 لیتری بهره می‌برد و به تعلیق بادی با چهار بالن مجهز است. سیستم ترمز ASR، سیستم کنترل پایداری و سیستم ترمز هوشمند اضطراری پیشرفته هم ازجمله سیستم‌های ایمنی این کامیون هستند. شایان دیزل امیدوار است این کامیون بتواند جایگزین بنزهای نارنجی قدیمی شود و در معادن حضور چشمگیری داشته باشد.

دافران H7 کمپرسی دافران H7 کمپرسی

نوشته رونمایی از کامیون کمپرسی دافران H7، اولین کمپرسی اتوماتیک کشور اولین بار در چرخان پدیدار شد.

منبع: چرخان

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.