مشخصات احتمالی گوشی پوکو M6 پرو 4G در فضای آنلاین فاش شد

برند پوکو در تدارک عرضه جهانی گوشی‌های هوشمند سری X6 و همچنین مدل M6 پرو 4G است. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها رویداد آنلاین مربوط به معرفی این گوشی‌ها در ساعت 8 شب 11 ژانویه (21 دی ماه) برگزار خواهد شد.

اکنون پیش از رونمایی رسمی از گوشی‌های هوشمند جدید، پوکو مشخصات کلیدی گوشی پوکو M6 پرو 4G را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. پوکو M6 پرو به منظور ارائه تجربه کاربری سریع و پاسخگو از یک نمایشگر 120 هرتزی آمولد، 12 گیگابایت رم LPDDR4X و 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 بهره می‌گیرد.

باتری به‌کارگیری شده در این گوشی هوشمند از فناوری توربو شارژ 67 واتی پشتیبانی نموده و مجهز به سیستم دوربین سه‌گانه 64 مگاپیکسلی با قابلیت OIS برای علاقه‌مندان به عکاسی است.

حساب‌کاربری پوکو با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X از کاربران درخواست کرده تا پیش از پرداخت هزینه هنگفت برای خریداری یک گوشی گران‌قیمت، بار دیگر به پوکو M6 پرو فکر کنند. به گفته برند چینی، این گوشی ویژگی‌های محبوب دستگاه‌های پرچمدار را به گوشی‌های میان‌رده خواهد آورد.

بر اساس اطلاعات پیش‌تر تائید شده اکنون می‌دانیم که پوکو M6 پرو از تراشه هلیو G99 اولترا ساخت شرکت مدیاتک استفاده خواهد کرد.

فهرست تکمیلی منتشر شده در وبسایت اماراتی آمازون نشان می‌دهد که این دستگاه با سیستم‌عامل اندروید 13 و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی به بازار عرضه خواهد شد. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی روی پنل جلویی گوشی تعبیه شده و این دستگاه با برچسب قیمتی 899 درهم امارات (تقریبا 20 هزار روپیه) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

از سوی دیگر پوکو اخیرا امتیازات گوشی هوشمند پوکو X6 پرو در بنچمارک AnTuTu را منتشر کرده است. این گوشی مدل ری‌برند شده ردمی K70E برای بازارهای جهانی به‌شمار می‌رود. پوکو X6 پرو در تست بنچمارک AnTuTu به‌عنوان یک گوشی هوشمند میان‌رده با عملکرد برتر شناخته می‌شود. این گوشی یک گزینه مقرون‌به‌صرفه با عملکرد بالا برای گیمرهایی است که با محدودیت‌های بودجه‌ای مواجه هستند.

نوشته مشخصات احتمالی گوشی پوکو M6 پرو 4G در فضای آنلاین فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.