هدف نقل و انتقالاتی بارسلونا: نمی دانم فصل آینده کجا بازی خواهم کرد

طرفداری | بارسلونا در ادامه پروژه جذب استعدادهای کمتر شناخته شده در سراسر جهان، این بار روی لوکاس برگوال سوئدی دست گذاشته است، بازیکنی که بارسا قصد دارد او را مانند میکاییل فایه و نوآ درویش به تیم های پایه خودش اضافه کند.

به گزارش موندو دپورتیوو، لوکاس برگوال مصاحبه جدیدی انجام داده و طی آن به سوالی در مورد آینده اش پاسخ داده است:

می دانم که حدس و گمان های زیادی در مورد آینده من وجود دارد، اما در حال حاضر می خواهم روی تیم ملی تمرکز کنم و دوست دارم از حضور در کمپ ژانویه لذت ببرم. فعلا بازیکن دیورگاردن هستم.

رسانه های کاتالان مدعی شده اند که دیورگاردن سوئد برای فروش برگوال، حداقل 9 میلیون یورو می خواهد، برخی دیگر از رسانه ها این رقم را تا نزدیکی 15 میلیون یورو هم اعلام کرده اند. برگوال به نوعی تایید کرد که ممکن است در آینده هر اتفاقی برای دوران حرفه ای او رخ دهد. به این که باشگاه برای فروش من پول زیادی می خواهد، افتخار می کنم. دیورگاردن و مدیربرنامه هایم به این امور رسیدگی خواهند کرد. خودم هم نمی دانم فصل آینده کجا بازی خواهم کرد. لوکاس برگوال کیست؟ 17 ساله (متولد فوریه 2006) 187 سانتی متر قد سابقه بازی برای همه تیم های ملی رده های سنی سوئد هافبک مرکزی سابقه یک بازی برای تیم ملی جوانان سوئد، رده سنی بالاتر از خودش و گلزنی ارزش 5 میلیون یورویی در ترنسفرمارکت و سابقه انجام 29 بازی برای تیم بزرگسالان دیورگاردن او تا دسامبر 2025 با دیورگاردن سوئد قرارداد دارد

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.