انتقاد تند اسطوره منچستریونایتد از رشفورد

رشفورد ؛ روی کین : مارکوس رشفورد عادت‌های بد را باید کنار بگذارد

روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که مارکوس رشفورد عادت‌های بدی را در این تیم پیدا کرده که باید آنها را کنار بگذارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رشفورد فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان حاضر در ترکیب منچستریونایتد بود و توانست 30 گل در تمامی رقابت‌ها برای این تیم به ثمر برساند.

اما شرایط در فصل 24-2023 برای او مثل فصل قبل پیش نرفت و این بازیکن تا به حال توانسته تنها سه گل با پیراهن این تیم در تمامی مسابقات وارد دروازه حریفان کند و این موضوع باعث شده که او به شدت از سوی رسانه‌ها و هواداران تحت فشار قرار بگیرد.

او شب گذشته موفق شد پاس گل اول برابر ویگان را برای دیوگو دالوت ارسال کند اما باز هم نمایش خوبی ارائه نکرد و روی کین درباره این بازیکن به آی تی وی گفت:

« من امروز انتظار بیشتری از او داشتم. انتظار من از رشفورد خیلی بالاست و به همین دلیل همیشه منتظر نمایش بهتری هستم.

فکر می‌کنم او یک یا دو عادت بد در یونایتد پیدا کرده است. مدام سعی می‌کند توپ را متوقف کند و در زمان نادرست به آن ضربه می‌زند. فکر می‌کنم که او به اندازه کافی از پشت نفوذ نمی‌کند. ما از تماشای این حرکات او خسته شدیم و هواداران یونایتد از او ناامید هستند.

یونایتد در این بازی مقابل یک تیم از لیگ وان بازی کرد و مارکوس باید قطعا با خودش فکر کند که باید گل می‌زد یا پاس گل‌های بیشتری ارسال می‌کرد. این شاید کمی سختگیرانه باشد اما به همین دلیل است که انتظار ما از او خیلی زیاد است.»

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.