تهدید به قتل در ایتالیا!  

بدون تصویر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، هنری، مهاجم هلاس ورونا، به دلیل اینکه در بازی مقابل اینتر پنالتی از ‏دست داد به مرگ تهدید شده و خانواده‌اش هم پیام‌های تهدید به قتل دریافت کردند. ‏

هنری در اینستاگرام خود نوشت: پیام من به همه کسانی است که فکر میکنند ‏فوتبال را بهتر از همه می‌فهمند، کسانی که به خانواده‌ام توهین کرده و خودم و ‏خانواده‌ام را به مرگ تهدید کرده‌اند. نه یکی دو نفر بلکه هزاران پیام تهدید به قتل. پیام ‏من این است: امیدوارم در زندگی خوار و کوچک‌تان به آرامش برسید.

یک روز می‌بریم و یک روز ‏میبازیم، یک روز گل می‌زنیم و یک روز فرصت را از دست میدهیم، این زندگی یک ‏فوتبالیست است. افتخار می‌کنم که بعد از مصدومیت طولانی رباط صلیبی توانستم ‏در سن‌سیرو گل بزنم.

جالب اینجاست این مهاجم بعد از ۷۴ ثانیه از ورودش به زمین به عنوان یار تعویضی توانست گل مساوی ورونا را بزند.

اما در ادامه اینتر گل دوم را زد و در وقت‌های اضافه انتهای ‏بازی ورونا صاحب یک ضربه پنالتی شد. پنالتی‌ای که میتوانست بازی را به تساوی ‏بکشاند. توما هنری نتوانست دروازه زومر را باز کند و ضربه او به تیر عمودی ‏برخورد کرد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.