474 نفر به مراکز درمانی مراجعه کردند / 30 نفر بستری شدند

474 نفر به مراکز درمانی مراجعه کردند / 30 نفر بستری شدند

مجید محبی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: وزش باد در سیستان ادامه دارد و سطح بالای وزش باد در هشداری که صادر شد مشخص است.

وی‌ افزود: وزش باد تا روز یکشنبه هفته آینده در منطقه سیستان استمرار دارد و امروز و فردا وزش باد با شدت بالا خواهد بود.

محبی عنوان کرد: به دلیل شدت بالای وزش باد، امروز ادارات منطقه سیستان با 2 ساعت تاخیر آغاز به کار کرده و برای فردا هم با توجه به بررسی وضعیت سیستان اطلاعیه‌های جدید صادر خواهد شد.

محبی عنوان کرد: طوفان و شدت بالای باد خسارت مالی نداشته چرا که این بادها مربوط به اقلیم منطقه سیستان بوده و به دلیل خشکی بستر تالاب هامون میزان ریز گردها بیشتر شده که مشهد، خراسان جنوبی‌ و شمالی را هم درگیر کرده است.

وی‌ عنوان کرد: طوفان، روز گذشته 235 نفر را راهی بیمارستان و از شروع طوفان‌تاکنون 474 نفر بر اثر وزش باد به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند‌ و 30 نفر هم بستری شده‌اند.

محبی افزود: آخرین اقدامات برای مقابله با وزش باد در سیستان تاخیر دو ساعته در آغاز به کار ادارات بوده است. اگر بخواهیم برای مدیریت بحران و به دلیل شرایط سیستان ادارات را تعطیل کنیم به دیدگاه استاندار خدمات رسانی به مردم مختل و حق سایر شاغلین و کسبه که در چنین شرایطی کار می‌کنند ضایع می‌شود.

انتهای پیام/منبع: ايلنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.