ساری: لاتزیو با شایستگی به پیروزی رسید چون تعداد موقعیت های رم صفر بود

دیدار لاتزیو و آاس رم در مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا 2023/24 با برتری 1-0 عقاب ها به پایان رسید. مائوریتزیو ساری بعد از این بازی در مصاحبه با اسپورت مدیاست گفت:

پنالتی واضح بود. مدافع رم حتی به توپ هم نزدیک نبود و پای بازیکن ما را زد. اورساتو وقتی برای بازبینی صحنه رفت، به چند ثانیه زمان نیاز داشت تا متقاعد شود. کاملا واضح بود. با توجه به سبک بازی دو تیم، باعث ناامیدی است که نمی توانستیم گل بعدی را بزنیم. تعداد موقعیت های رم صفر بود. البته اگر منصفانه بگوییم، آنها دو موقعیت در وقت های تلف شده داشتند. این بردی سزاوارانه بود.

قبلا هم گفتم که کوپا ایتالیا برای من اهمیت ندارد چون از فرمت برگزاری مسابقات خوشم نمی آید. با این حال دربی همیشه دربی است. این مسابقه متعلق به هواداران است و مهم نیست که بازی در سری آ باشد یا کوپا ایتالیا. خوشحالیم که لذت و خوشحالی را به هواداران هدیه کردیم. هدف اصلی از پیروزی در دربی، همین است. البته فراموش نکنید امروز اگر می باختیم، روز تولد من هم تلخ می شد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.