دست رد لوکا مودریچ به پیشنهاد 300 میلیون یورویی الهلال

طرفداری | رئال مادرید خانه لوکا مودریچ است و ستاره کروات لوس بلانکوس به پیشنهاد نجومی الهلال پاسخ منفی داده است.

به گزارش آاس، با وجود اینکه هنوز هیچ گزارشی از خبر احتمالی تمدید اسطوره کروات رئال مادرید به گوش نمی‌رسد، اما لوکیتا دوست دارد باز هم در رئال بماند و فوتبالش را در این تیم اسپانیایی به پایان برساند. با وجود علاقه مودریچ به ماندن در رئال مادرید، اما عربستانی‌ها دست از سر اسطوره لوس بلانکوس برنمی‌دارند و آنها به تازگی پیشنهادی نجومی را به لوکا مودریچ ارائه داده‌اند. مودریچ از الهلال پیشنهادی سه ساله به ارزش 300 میلیون یورو با دستمزد سالانه 100 میلیون دریافت کرده، اما ستاره کروات حاضر به ترک رئال مادرید نشده است.

عربستانی‌ها از جذب لوکا مودریچ ناامید نمی‌شوند

با وجود اینکه لوکیتا به پیشنهاد نجومی الهلال عربستان جواب منفی داده است اما عربستانی‌ها از جذب او ناامید نخواهند شد. الهلال در تابستان 2024 بازهم به لوکا مودریچ پیشنهاد بازی در لیگ عربستان را خواهد داد. در آن زمان لوکا مودریچ 39 ساله است و باید دید که در پایان فصل آیا سران مادرید قرارداد این بازیکن کروات را تمدید خواهند کرد یا خیر. چیزی که واضح و مشخص بوده این است که لوکا مودریچ رئال مادرید را خانه خود می‌داند و می‌خواهد همچنان در این تیم بازی کند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.