انتقام بزرگ ایران از کشتی آمریکا؛ نخودی و آذرپیرا قاتل یانکی ها شدند

به گزارش طرفداری، در مسابقات کشتی زاگرب، کشتی گیران ایرانی بارها آمریکایی ها را شکست دادند که اوج کار در وزن 125 کیلو بود. جایی که کشتی گیر اول ما کشتی گیر دوم آمریکا را برد و کشتی گیر دوم ما کشتی گیر اول آمریکا را شکست داد.

حسین ابوذری 1-10 جیسون نولف

محمد نخودی 7-3 جوزف لارنس

محمد نخودی 9-6 جوزف لارنس

محمد نخودی 6-6 ایوان ویک (پیروزی نخودی)

کامران قاسم پور 0-4 کایل اسنایدر

امیرعلی آذرپیرا 8-7 ایساک ترامبل

امیرحسین زارع 11-0 گیویازدوفسکی

امیررضا معصومی 11-6 میسون پاریس

امیرعلی آذرپیرا 6-3 کایل اسنایدر

ایوان ویک 15-4 عبدالله شیخ اعظمی

در این شش وزن، ایران 7 بار برابر آمریکایی ها برنده شده و آمریکایی ها هم در سه کشتی ایرانی ها را شکست دادند.

به جز دیوید تیلور و کایل دیک و جوردن باروز، تمام سرمایه های کشتی آمریکا در این مسابقات حضور داشتند و نفرات حاضر در برخی اوزان که بعضا به 3 و 4 نفر می رسند هم نفرات اول تا سوم و یا اول تا چهارم کشتی آمریکا در این مسابقات هستند.

کشتی ایران در مسابقات جهانی گذشته عملکرد بسیار ضعیفی برابر کشتی گیران آمریکا داشت و حالا این عملکرد می تواند نویدی برای روزهای خوب کشتی باشد. با حضور امیرحسین زارع طبعا بهترین سنگین وزن جهان را داریم. در 97 کیلو با امیرعلی آذرپیرا در مسیر امیدواری هستیم. در 86 کیلو هم با حسن یزدانی تا پنج سال دیگر هرسال حداقل یک مدال داریم. با کمی بهبود و ترمیم در سایر اوزان، می توانیم برتری های خودمان را به این رقبا اثبات کنیم.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.