گروه‌های جهادی کهگیلویه میدان‌دار عرصه محرومیت‌زدایی

گروه‌های جهادی کهگیلویه میدان‌دار عرصه محرومیت‌زدایی

سید علی‌اصغر پوربهشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، اظهار کرد: در راستای فعالیت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی گروه‌های جهادی شهرستان، پویش تأمین لوازم سرمایشی برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت این پویش را در دو بخش تأمین اقلام سرمایشی و تعمیرات عنوان و تصریح کرد: ۶۷ وسیله سرمایشی طی یک ماه اخیر تهیه و تعمیر شد.

وی ارزش ریالی این اقلام سرمایشی را سه میلیاردریال عنوان کرد.

پوربهشت گفت: این کولرها بین نیازمندانی که در شهرستان از قبل شناسایی شده بود به همت گروه‌های جهادی شهرستان تهیه و توزیع شد.

وی با بیان این‌که این طرح از ابتدای تابستان امسال اجرا شده است، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به درخواست‌ها و نیازسنجی‌های انجام شده، این طرح تا پایان تابستان ادامه داشته باشد.

پوربهشت افزود: هم‌چنین اردوهای جهادی تابستانه گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه شهرستان کهگیلویه از نیمه دوم مرداد ماه فعالیت‌ها و حرکت‌های جهادی خود را در راستای امر مهم و ضروری سازندگی و محرومیت‌زدایی انجام خواهند داد.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.