توسعه و بهبود شاخص‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حوزه‌های مختلف

توسعه و بهبود شاخص‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حوزه‌های مختلف

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، حبیب غزنوی اظهار کرد: تمامی شاخص‌های توسعه بهداشتی درمانی در سال ۱۴۰۱ نسبت به سالهای قبل از آن بهبود را نشان می دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: حوزه سلامت دارای شاخص‌های مشخصی است که مبنای ارزیابی عملکرد دانشگاه های علوم پزشکی در سراسر کشور است.

این مسئول ادامه داد: موفقیت حوزه سلامت در کشور و استان باعث مباهات نظام مقدس جمهوری اسلامی در بعد از انقلاب است.

وی با بیان اینکه در علم و فناوری در جایگاهی بالاتر از متوسط کشوری قرار داریم، مرکز تحقیقات ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در سال 1400 و 1401 موفق به کسب رتبه اول در بین مراکز تحقیقاتی سطح کشور و جشنواره رازی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی روند رو به رشد خود راطی می کند و شاهد پیشرفت های خوبی در حوزه علم، پژوهش، فناوری و پزشکی بوده ایم گفت: بررسی تولیدات علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نشان می دهد که این دانشگاه در جمع 17 دانشگاه و دانشکده پزشکی برتر کشور قرار دارد.

پایان پیام/3139

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.