تولید آثار رسانه ای فاخر با استفاده از ظرفیت عشایر فارس

تولید آثار رسانه ای فاخر با استفاده از ظرفیت عشایر فارس

به گزارش خبرنگار مهر، احمد پهلوانیان صبح یکشنبه در جمع اعضای ستاد سوگواره ملی شعر عاشورایی اقوام و عشایر بیان کرد: همگرایی و وحدت اقوام و عشایر ضامن امنیت کشور است این در حالی است که در استان فارس رنگین کمانی از امنیت و وحدت اعتقادی – سیاسی وجود دارد.

وی اضافه کرد: سوگواره ملی شعر عاشورایی اقوام و عشایر مبتنی بر یکی از ماندگارترین و گیراترین قالب‌های ادبی است و با توجه به این که فارس ویژگی منحصر به فردی در ادبیات داشته از این رو این سوگواره می‌تواند عاملی برای اثر گذاری در جامعه و منجر به تولید آثار رسانه‌ای فاخر در فارس و کشور شود.

پهلوانیان تاکید کرد: برگزاری سوگواره عاشورایی اقوام و عشایر در حوزه تعظیم شعائر، حرکت ادبی بزرگ و قابل تحسین است.

مدیرکل صدا و سیما مرکز فارس با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون بیش از ۸۰ برنامه در حوزه سیما و بیش از ۴۰۰ برنامه در حوزه صدا ویژه اقوام و عشایر در شبکه فارس تولید و پخش شده است، افزود: مستندهای «شهید جاوید، دبیرستان عشایری شهید بهشتی، روستای شهید آباد؛ مجموعه مستند ایلیاتی و مجموعه مستند رنگواره های کهن» به عنوان نخستین مستند فاخر اقوام استان فارس در شبکه فارس در حال تولید است.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.