بزرگراه «برکت» پروژه بزرگ مرز خسروی

بزرگراه «برکت» پروژه بزرگ مرز خسروی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدنظر عظیمی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست ستاد اربعین استان کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین باید اقدامات لازم برای وارد شدن به خود عملیات اندیشیده شود.

وی افزود: مرز منذریه عراق هنوز برای بسیاری از رانندگان عراقی و شرکت‌های حمل و نقل شناخته شده نیست.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف تصریح کرد: اگر تدابیر لازم برای حمل و نقل در عراق اندیشیده نشود زوار با مشکل مواجه خواهند شد.

عظیمی با تقدیر از پیگیری‌های استاندار کرمانشاه در زمینه رفع مشکلات پروژه‌های مهم استان، عنوان کرد: مراجعه حضوری دکتر صحرایی به وزرای کابینه و گرفتن موافقت‌های قانونی لازم برای اجرای پروژه بزرگراه برکت در مرز خسروی یک کار بسیجی و جهادی است.

وی اضافه کرد: اگر این پیگیری ویژه انجام نمی‌گرفت این پروژه مهم عملاً متوقف شد و با این کار مقدمات قانونی لازم برای ادامه عملیات اجرایی این پروژه و اتمام آن تا پیش از ایام اربعین حسینی فراهم شد.

فرمانده قرارگاه نجف سپاه تاکید کرد: تلاش می‌کنیم در فرصت باقی مانده تا ایام اربعین با استفاده از ظرفیت دیگر دستگاه‌ها این پروژه مهم ترانزیتی را به پایان برسانیم.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.