تعیین تاریخ دادگاه جنجالی منچسترسیتی/ امکان پس گرفتن سه عنوان قهرمانی از سیتیزن‌ها!

تعیین تاریخ دادگاه جنجالی منچسترسیتی/ امکان پس گرفتن سه عنوان قهرمانی از سیتیزن‌ها!

تاریخ محاکمه برای رسیدگی به پرونده مالی منچسترسیتی توسط لیگ برتر تعیین شده است.

برندگان سه‌گانه در فوریه گذشته با ۱۱۵ اتهام مربوط به نقض قوانین مالی روبرو شدند و ریچارد مسترز، مدیرعامل لیگ برتر، اعلام کرد که تاریخ جلسه دادگاه تعیین شده است، اگرچه از افشای جزئیات بیشتر خودداری کرد. رؤسای سیتی و لیگ برتر چندین ماه در مورد زمان برگزاری جلسه رسیدگی به تخلفات ادعایی مذاکره داشتند. گفته می‌شود که دادگاه در پاییز آغاز می‌شود، به این معنی که سیتی تا تابستان ۲۰۲۵ خواهد فهمید که چه سرنوشتی در انتظارش است.

این باشگاه متهم به نقض ۱۱۵ قانون از فصل ۲۰۱۰-۲۰۰۹ به بعد است. مهمترین تخلفات ادعایی، اتهام گزارش مالی بیش از حد و امتناع از همکاری با تحقیقات لیگ برتر است. سیتی هرگونه تخلفی را قویا رد کرده است، اما اگر مجرم شناخته شود ممکن است با تحریم‌های جدی، احتمالاً کسر امتیاز یا حتی سقوط، مواجه شود.

اورتون در این فصل به دلیل نقض قوانین سود و پایداری بین سال‌های ۲۰۲۰-۲۰۲۳، با کسر ۱۰ امتیاز روبرو شد. سیتی حتی در خطر محروم شدن از سه عنوان قهرمانی لیگ برتر بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۸ قرار دارد.

اورتون و ناتینگام فارست در روز دوشنبه با اتهامات جدیدی روبرو شدند. در صورت اثبات تخلف، حداقل ۶ امتیاز از هر دو باشگاه در این فصل به دلیل نقض قوانین سود و پایداری کسر خواهد شد. اورتون به حکم کسر ۱۰ امتیازی که در اوایل این فصل دریافت کرده بود اعتراض کرده و درخواست تجدید نظر کرده بود، اما کسر ۶ امتیاز دیگر آنها را به منطقه سقوط خواهد برد.

بیشتر بخوانید:

  • بحران بزرگ گریبانگیر اورتون و ناتینگام‌فارست شد/ فرجام‌خواهی ۲ باشگاه بعد از سقوط احتمالی!
  • خبری که مثل بمب در فوتبال جهان می‌ترکد؛ منچسترسیتی سقوط خواهد کرد!
  • بزرگ‌ترین شوک به فوتبال جهان؛ منچسترسیتی و چلسی از سقوط می‌ترسند!

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.