در صورت برکناری ژاوی، بارسلونا به سراغ رافا مارکز می‌رود

بارسلونا در صورت برکناری ژاوی به سراغ رافائل مارکز می‌رود.

طرفداری | به گزارش ای‌اس‌پی‌ان، اوضاع بارسلونا در کم‌تر از یک سال کاملاً دگرگون شده است. قهرمان فصل گذشته لالیگا حتی در پیروزی‌هایی که طی ماه‌های اخیر به دست آورده، نتوانسته خود را به عنوان یک تیم مقتدر و مدعی کسب جام نشان دهد. بلوگرانای شاداب پارسال که با غلبه بر رئال مادرید قهرمان سوپرجام اسپانیا شده بود، روز یکشنبه به راحتی تن به شکست 4-1 مقابل رقیب سنتی داد و موج جدیدی از انتقادات به سوی ژاوی هرناندز حمله‌ور شد. گفته می‌شود برخی از بازیکنان کلیدی بارسلونا نسبت به رویکرد این تیم در هفته‌های اخیر انتقاد دارند و اکنون ژاوی علاوه بر حل مشکلات فنی و تاکتیکی، باید برای جلوگیری از فروپاشی رختکن بارسا تلاش کنند.

سران بارسلونا و در رأس آن‌ها خوان لاپورتا کماکان به ژاوی اطمینان دارند، اما جایگاه سرمربی اسپانیایی مثل گذشته غیر قابل تغییر نیست. ادامه این روند سینوسی و از دست رفتن جامی دیگر می‌تواند آینده ژاوی را در هاله‌ای از ابهام فرو ببرد و حتی منجر به برکناری او شود. در صورت اخراج ژاوی، بارسا به سراغ رافا مارکز می‌رود. خوان لاپورتا، مارکز را گزینه قابل اطمینان خود می‌داند و اگر به مجبور به خداحافظی با ژاوی شود، سرمربی مکزیکی را به طور موقت روی نیمکت آبی‌واناری‌ها خواهد نشاند.

ژاوی در جنگ برای حفظ رختکن ناراضی بارسلونا

رافائل مارکز هدایت تیم ب بارسلونا (بارسا اتلتیک) را بر عهده دارد و تیمش در دسته سوم فوتبال باشگاهی اسپانیا از میان 20 تیم، هفتم است. بارسا اتلتیک در 5 بازی اخیر خود طعم برد را نچشیده و تنها 2 امتیاز کسب کرده است عملکرد رافائل مارکز در تیم ب بارسلونا – فصل 24-2023 8 پیروزی 4 تساوی 7 شکست 25 گل زده 22 گل خورده رتبه هفتم پریمرا فدراسیون (دسته سوم اسپانیا) رزومه رافا مارکز مدیر ورزشی باشگاه آتلاس در لیگ مکزیک (آگوست 2018 – ژوئن 2019) کمک‌مربی تیم جوانان باشگاه آلکالا در دسته پنجم اسپانیا (سپتامبر 2020 – مارس 2021) سرمربی تیم ب بارسلونا در دسته سوم اسپانیا (جولای 2022 تا کنون)

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.