ادعای جالب مربی اسبق تیم ملی: برانکو به پرسپولیس نمی‌آید

ادعای جالب مربی اسبق تیم ملی: برانکو به پرسپولیس نمی‌آید

حشمت مهاجرانی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که توانسته افتخارات زیادی برای فوتبال ایران کسب کند، درباره بازگشت برانکو به پرسپولیس گفت: من فکر نمی‌کنم برانکو به ایران و پرسپولیس برگردد. در مصاحبه‌ای که با تلویزیون عمان هم داشتم این نکته را بازگو کردم و تاکید کردم که گمان نمی‌کنم برانکو به ایران برگردد چون فکر می‌کنم مسائل و مشکلات خانوادگی دارد، ضمن این‌که به خاطر عملکرد خوبش فدراسیون عمان هم درصدد تمدید قرارداد او باشد.

مهاجرانی در ادامه این گفت‌وگو با ایران ورزشی توضیح داد: کار کردن در تیم ملی راحت‌تر و بهتر از باشگاه است چون در تیم ملی نهایتا در سال یک مربی باید دو یا سه بار اردو بگذارد و تیمش را آماده این مسابقات سازد اما در باشگاه در طول یک فصل مربی بیشتر زمانش را باید در اختیار باشگاه و بازیکنان تیمش باشد.

حشمت مهاجرانی در پایان تاکید کرد: برانکو مربی خیلی خوب و باتجربه‌ای است که شناخت خوبی از فوتبال ایران و جو حاکم بر مسائل حاکم بر جامعه و فوتبال ما دارد؛ مربی‌ای که به سهم خود تأثیرگذار هم بوده اما به دلایلی که گفتم فکر نمی‌کنم برانکو به پرسپولیس برگردد.

بیشتر بخوانید: مشکل بزرگ برای پرسپولیسی شدن برانکو

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.