ادعای جنجالی تاج؛ قلعه‌نویی یک ماه پیش تا دم مرگ رفت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال دیشب (شنبه) مهمان یک برنامه تلویزیونی بود و در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد. او در بخشی از مصاحبه در واکنش به سوال مجری درباره آخرین پیامک خود به امیر قلعه‌نویی پاسخ مهمی داد.

تاج در این خصوص گفت: «من برای او آرزوی سلامتی کردم. ایشان کلیه‌اش درد می‌کرد و در بیمارستان اشتباهی او را عمل کردند و دچار عفونت شد و حتی تا دم مرگ رفت. همین یک ماه پیش هم بود. در اردن هم با تیم حضور داشت که قهرمان شدیم. حالش خیلی بد شد و پریروز دوباره حال و احوالش را پرسیدم.»

بیشتر بخوانید: قلعه‌نویی: ۸ سال رئیس جمهور در خدمت تیم ملی بود/بعضی‌ها حسادت دارند و نمی‌خواهند تیم ملی نتیجه بگیرد ایران برد ولی همه را نگران کرد/ حالا معادلات مرحله حذفی هم پیچیده است! رونالدو و جورجینا ازدواج کردند؟/صحبت‌های جدید Cr7 جنجالی شد! رمزگشایی از علت تعطیلی مردان آهنین

258 258

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.