ستاره اینتر : جام سوپرکاپ را می خواهیم

اینتر ؛ لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر : به دنبال هت تریک در کسب سوپرجام هستیم

لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر، امیدوار است که تیمش مانند دو سال گذشته قهرمانی در سوپرجام را به دست آورد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اینتر فردا در ورزشگاه اول پارک ریاض در فینال سوپرجام ایتالیا به مصاف ناپولی می‌رود. اینتر برای رسیدن به این بازی لاتزیو را در نیمه نهایی شکست داد.

لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی گفت:

“من همیشه می‌گویم مهم نیست که چه کسی گل می‌زند، بلکه مهم روند بازی است، همان‌طور که مقابل لاتزیو این را نشان دادیم. این یک مسابقه فوق العاده از سمت همه بازیکنان بود. این یک سفر با یک مربی سطح بالاست. باید همین‌طور به کارمان ادامه دهیم. فردا یک بازی مهم مقابل یک رقیب بزرگ داریم.”

لائوتارو مارتینز در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند یکی از بهترین مهاجمان جهان است یا خیر، پاسخ داد:

“سعی می‌کنم هر روز برای پیشرفت و کمک به هم‌تیمی‌هایم کار کنم، هواداران را خوشحال کنم و به اهداف برسم. احساس می‌کنم در سطح بالایی هستم و زیاد تلاش می‌کنم، اما لازم نیست بگویم در حال حاضر کجا قرار دارم، شما (رسانه‌ها) هستید که این کار را انجام می‌دهید.”

او درباره فینال سوپرجام گفت:

“باید به بازی فردا فکر کنیم. جدال‌های مهمی در پیش داریم، همه آماده هستند. مربی هم این را می‌داند و تصمیم می‌گیرد چه کسی در ترکیب باشد و چه کسی روی نیمکت باشد. گروه متحدی داریم و می‌دانیم که باید چه کاری انجام دهیم. مهم این است که با انرژی تمام به سراغ این بازی برویم.”

لائوتارو در مورد رقابت با یوونتوس برای کسب عنوان قهرمانی سری A گفت:

“من به بازی فردا فکر می‌کنم. جامی که الان برای آن بازی می‌کنیم برای ما بسیار مهم است. ما قهرمان فعلی سوپرجام هستیم، دو سال گذشته این عنوان را کسب کردیم و می‌خواهیم باز هم آن را به خانه خود برگردانیم. این هدف ماست، ما یک بازی خوب مقابل لاتزیو انجام دادیم و می‌خواهیم آن را دوباره در فینال تکرار کنیم.”

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.