عوامل بی‌نظمی در عزاداری حسینی هشتگرد دستگیر شدند

عوامل بی‌نظمی در عزاداری حسینی هشتگرد دستگیر شدند

پیمان لطیفی، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی وقوع درگیری بین ۲ نفر از اوباش شهر هشتگرد که منجر به قدرت نمایی و مزاحمت برای عزاداران حسینی شده بود، دستگیری متهمان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی بلافاصله وارد عمل شده و با رصد اطلاعاتی پس از شناسایی هویت و مخفیگاه متهمان، با هماهنگی مقام قضائی آن ها را در شهر هشتگرد دستگیر کردند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز اظهار کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به جرم خود مبنی بر ایجاد مزاحمت و نا امنی برای شهروندان اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی معرفی شدند.

لطیفی در پایان با اشاره به اینکه برخورد با مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، اضافه کرد: به منظور افزایش احساس امنیت در بین مردم عزیز، اجازه نخواهیم داد افرادی با قدرت نمایی و رعب و وحشت، آرامش روحی و روانی شهروندان را به خطر اندازند.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.